Jump to content

danik5678

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי danik5678

  1. שלום לכולם! היום רכשתי רכב B4 דגם אוומט אך גם יש אופציה של טיפטרוניק + ו - . אנא תסבירו לי כיצד להשתמש באופציה הזאת ומתי,אולי ניתן לחסוך בדלק בתוך העיר וכו'. תודה דני
  2. שלןם לכולם! היום רכשתי רכב B4 שנת 2007 165 כ''ס. הרכב אוטומטי אך גם יש אופציה של טיפטרוניק + ו -. אני לא מכיר את הרכב בכלל-אנא תסבירו לי מתי להשתמש ב + ומתי ב - . המוכר אמר לי-סע רק ב D ועל תסתבך?! אני בכל זאת חושב שיש שימוש בזה,ואולי גם ניתן לחסוך דלק נניח בפקקים של העיר. אנא תסבירו בבקשה. תודה דני
×
×
  • תוכן חדש...