שלןם לכולם!
היום רכשתי רכב B4 שנת 2007 165 כ''ס.
הרכב אוטומטי אך גם יש אופציה של טיפטרוניק + ו -.
אני לא מכיר את הרכב בכלל-אנא תסבירו לי מתי להשתמש ב + ומתי ב - .
המוכר אמר לי-סע רק ב D ועל תסתבך?!
אני בכל זאת חושב שיש שימוש בזה,ואולי גם ניתן לחסוך דלק נניח בפקקים של העיר.
אנא תסבירו בבקשה.
תודה
דני