Jump to content

eranbenami

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי eranbenami

  1. אם אתה שואל אותי אל תדביק, זה סתם ילדותי וכמו שהאוטו עכשיו זה בסדר גמור..
  2. מעוניין להשתתף, השאלה היא אם יש מקום לשברולט קאווליר או שמדובר רק במכוניות שרירים אמריקאיות?
  3. אחלה חברים, תמשיכו להעלות תמונות פשוט תענוג לעיניים, כן ירבו מפגשים כאלה, מחכה כבר לשמוע מתי יתקים המפגש הבא
×
×
  • תוכן חדש...