חברים..היה נהדר להכיר ולהבין שנקבל פה יחס ובית חם. מתחילתו של הפרוייקט ועד סופו.
תודה!
ראינו פרוייקטים (רנו4) ברמת גימור מצויינת למדי וכך גם אנחנו שואפים להגיע.
החלטנו להשאר קרוב ביותר לצבע המקורי (גם רשום ברשיון) צהוב לימון. ונישתמש בצהוב גון דיר,
שהוא מאוד מאוד דומה -- וגם אהוב ומוכר לנו מפרוייקטים קודמים שעשינו (וספה סופר +סירה).
הבנתי גם שצריך לבקר בצרפת בקרוב.
יש לכם יופי של מועדון, המציאו טיולים ומסלולים,חוויות וסיפורים...אתם אחלה חברה.
בסוף הפרוייקט שלי , השקה אצלי במשק באמץ-- שבת בשר ובירה--מתחייב!
תודה ושבוע טוב לכולם.
אסף-תודה על ההזמנה!
שחר