Jump to content

שחר ניב

  • הודעות

    19
  • כאן מאז:

הנקודות של שחר ניב

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שחר ניב

    רנו 4 כדאי?

    שלום לכולם, שאלה לאספנים: מישהו מעוניין ברנו 6? שנת 75 יד שניה לפני שיפוץ בברכה שחר ניב
  2. שחר ניב

    רנו 4 כדאי?

    כרגע אין תוכניות... הכל בהקפאה עד סיום פרוייקט הוספה סופר 68 + סירה 69. מצבה כסטנדרתי לפני שיפוץ : צריכה פחחות וצבע טובים. ומעבר פרטני על המנוע ( 1100 כמו של ה 4) מרושיינת על שמי וכאספנות יד שניה. מודל 75. אין לי חלקים . פרוייקט זה יאלץ נסיעה לצרפת כנראה.. או שלמשהוא יש רעיון אחר? למרות שאין לה הרבה חלקים... קצת פנסים ווינקרים.. ופסי קישוט. לגבי חלקי מנוע הבנתי שעוד יש להשיג פה. רנו 4,5.. מה לגבי מפגש חברים?
  3. שחר ניב

    רנו 4 כדאי?

    לדעתי אחד מימי סוכות אצלי לנפנוף בצהריים יהיה מעולה!! תמונות מהיום --- בדיוק כמו לפני חודש...כלום לא השתנה..
  4. שחר ניב

    רנו 4 כדאי?

    בבקשה חברים! טיול הבא אליי!!!! אתם הכי מוזמנים שבעולם...
  5. קיימים שם חלקים שמתאימים לרנו 6 ?
  6. שחר ניב

    רנו 4 כדאי?

    אסף, דני ,רמי.. מתי אתם מגיעים לראות את הכלה? אני צריך להבין ממכם כמה עבודה יש לי... ובאיזה שלבים: כיצד להתחיל.. תודה שחר
  7. שחר ניב

    רנו 4 כדאי?

    חברים..היה נהדר להכיר ולהבין שנקבל פה יחס ובית חם. מתחילתו של הפרוייקט ועד סופו. תודה! ראינו פרוייקטים (רנו4) ברמת גימור מצויינת למדי וכך גם אנחנו שואפים להגיע. החלטנו להשאר קרוב ביותר לצבע המקורי (גם רשום ברשיון) צהוב לימון. ונישתמש בצהוב גון דיר, שהוא מאוד מאוד דומה -- וגם אהוב ומוכר לנו מפרוייקטים קודמים שעשינו (וספה סופר +סירה). הבנתי גם שצריך לבקר בצרפת בקרוב. יש לכם יופי של מועדון, המציאו טיולים ומסלולים,חוויות וסיפורים...אתם אחלה חברה. בסוף הפרוייקט שלי , השקה אצלי במשק באמץ-- שבת בשר ובירה--מתחייב! תודה ושבוע טוב לכולם. אסף-תודה על ההזמנה! שחר
  8. שמעתי על פחח מנצרת שעשה כמה רכבי אספנות.. יש למשהו מושג? הכיצד אני מאתר אותו? שחר ניב
  9. מישהו יודע היכן נמצע המדיד שמן במנועים שכאלו? לא מצאתי אותו משום כיוון... אולי הוא לא קיים...? שחר
  10. עכשיו היא בבעלותי!!! איזה הרגשה טובה... מודל 75 יד שניה. ממה להתחיל? היכן משיגים חלקים ליפייפיה עתיקה כזאת? שחר
  11. תמונות ראשונות
  12. טוב...מתחילים בלהעביר בעלות! קיבלתי את הרשיונות שלה ומתברר שלא נעשה טסט מ 94. התקשרתי למענה האנושי במשרד הרשוי ונאמר לי שחסום! אין לפקידה שום אפשרות לתת לי שום פרטים על הרכב! הבעלים לא הקפיא או ביטל רשיונות כידוע לי... הרכב שנת 75 צהוב לימון יד 1. מה עושים? מה חסום שם במחשב ולמה? תודה שחר
  13. רציתי ממכם..(מומחי הפורום) פידבקים חיוביים\שליליים לגבי תחילת שיפוץשל רנו 6. תודה מראש לעונים, שחר
  14. מי יכול להמליץ לי על הדרך הכי טובה\יעילה לניקוי מיכל דלק ישן? המיכל מפורק ומלא בקילופי פח, ליכלוך,וג'יפה! שמעתי על איזה חומר שמכניסים למיכל לכמה ימים שינקה ויואכל את כל פנים המיכל...אבל אין לי מושג מהוא החומר. תודה לעונים. שחר
  15. האם למשהוא קיימת תשובה חד משמעית בנושא?
×
×
  • תוכן חדש...