תודה רבה לכל העונים ושנה טובה. החלקים הובאו מהולנד של הראש. המכונאי זה חבר מבוסטון שעבד איתי על האוטו במושב אני גר במושב אמונים שזה בין אשדוד לאשקלון. הראש יצא בסדר גמור הוחלפו מובלי שסתומים ושתי שסתומים שהיו פגומים הראש עבר ליטוש ואטמים. כשניקינו את המעברים בבלוק יצא חומר מילוי מסויים שכנראה היה שם לא נראו סדקים אבל הכל יכול להיות. יש משפץ מנועים בלוס אנגלס אבל המחיררררר 9000 בדולרים ללא משלוח משהו עוד 1200 ירוקים. בעיה לא ברור למה להכנס. האוטו נוסע והמנוע בסדר חוץ מימים חמים ואז הוא מתחמם בקיצור לא נעים. ןשוב תודה