Jump to content

shimon zohar

  • הודעות

    59
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shimon zohar

  1. shimon zohar

    mercedes-benz 450sl

    *** תוכן ההודעה נמחק ***
  2. שלום לכולם תקון מידה 205.70.14 ולא כמו שכתבתי. התקשרתי לאנטון ולימ לשניהם אין.הם היו מאד נחמדים אבל מה לעשות אין. עוד רעיונות אוליי? אני לא מעונין בפלסטיק סביב הגלגל זה נראה לי זול מידיי לטעמי האישית . תודה רבה לעונים שמעון
  3. שבוע טוב תודה רבה לכול העונים. אצלצל מחר להמלצותיכם. שמעון
  4. שלום לכולם משהו יודע איפוא אפשר לקנות כאלה חוץ מבועז(מוכר לי סיפורים כבר שלושה חודשים שהם בדרך) אני בגמר פרוייקט וצריך אותם דיי מהר 245.70.14 תודה. שבת שלום
  5. ישה אתה חופר חופר. תרגיע הבן אדם משתף מהנסיון שהוא עבר רוצה תשתמש לא רוצה לא צריך כמה אנרגיה אתה משקיע להראות שאתה מבין משהו.תקרה ותנוח שמעון
  6. שלום לא יודע מה אתם רוצים מרפי (גולמטה) מביאים חלקים חלודים מלאים חורים עקומים ומצפים שייצא חדש. תשקיעו בהכנה ותקבלו תצואות מצויינות. ציפיתי אכשיו המון חלקים למרצדס(פגודה)ויצא נהדר וגם קבלתי שרות טוב נחמדות וגם שהייתה בעיה היא טופלה מייד (והייתה רק אחת). שמעון
  7. זול מידי .
  8. tnt.com יש שם את כל הפרטים. תתאמץ קצת גבר.
  9. בוקר טוב שלח עם tnt שרות רגיל ללא dor to dor וכל השטיות האלה רגיל לגמרי קבל מיספר מעקב שחרר מהמכס בדואר ת"א. אני הבאתי משלוח מהולנד דיי גדול הרבה יותר גדול מפגוש של חלקים למרצדס ועלה לי 100 יורו. tnt ודואר ישראל עובדים ביחד ומספר המעקב עובד מצויין כך שתדע היכן החבילה שלך כל הזמן. tnt רגיל לא אקספרס . בהצלחה
  10. בהצלחה שיגמר הסיוט במהרה
  11. שלום לכולם אני מחפש מזרקים למנוע 280 sl . הלכו לניקויי בבוש וחזרו דפוקים נוזלים . אין אחריות הם טוענים . אני נכנס למלחמה איתם אבל בנתיים האוטו תקוע במוסך . יש למישהו כאלה למכירה? תודה
  12. חד משמעית 2 בלבד. יש דגמים שיש מה שנקרא jump sit שיש כיאלו כסא אבל גם עם יש לך ילד בן שנה הוא לא יכול לשבת. שבת שלום
  13. shimon zohar

    איזטה

    אמיר אתה מכוער.......
  14. shimon zohar

    ייבוא מנוע מחו"ל

    מאיפוא?
  15. shimon zohar

    ייבוא מנוע מחו"ל

    שלום זה לא כל כך קשה לייבא מנוע. אתמול שחררתי את שלי מהמכס. אתה צריך אישור מהיבואן שהמנוע מתאים לרכב, שלח למשרד התחבורה קבל מכתב עם אישור יבוא בדואר וצא לדרך קח עמיל מבס שיסביר לך באיזה קטגוריה אתה, משופץ או משומש שלם מכס ןאתה בחוץ. לי זה לקח חודש וחצי מארהב. שמעון
  16. מסכן תעזרו ......
  17. יפה מאד. מהיכן הצמיגים? תודה
  18. שלום לכולם חלקיי מנוע למרצדס דגם מנוע 130-983 חלקם זקוקים לשיפוץ וחלקם במצב טוב מאד. שמעון זהר [email protected]
  19. shimon zohar

    יבוא מנוע

    תודה רבה לך. שמעון זהר
  20. shimon zohar

    יבוא מנוע

    בוקר טוב אף אחד לא ייבא מנוע? לאף אחד אין יידע? תודה
  21. שלום לכולם בדקתי בפוסטים קודמים ולא הצלחתי להבין גם אחריי שדברתי עם עמיל מכס מה הפרוצדורה לייבא מנוע מארצות הברית מנוע גרמני (מרצדס 280 sl) משופץ. מיסים רשיון יבוא וכו. דרך אגב יש לי מנוע מפורק 130 למי שמעונין לקנות חלקים או הכל. תודה מראש שמעון
  22. יפה מאד כל הכבוד .
  23. תודה רבה לכל העונים
  24. תודה רבה אז צריך לקנות חדש? האם צריך להוסיף תוסף למי הרדיאטור עם כבר פרטת כל כך יפה? תודה רבה
  25. שלום לכולם רציתי לדעת איך אפשר לנקות מכתמים צהובים של מים ישנים לדוגמה מיכל שפריצר שיש אליו צבע דהויי תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...