Jump to content

shimon zohar

  • הודעות

    59
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shimon zohar

  1. תודה רבה אנסה להתקשר. מדברים אנגלית?
  2. משהו יכול להמליץ על פורום שמבין במנועים כאלו. תודה רבה
  3. תודה רבה לכל העונים ושנה טובה. החלקים הובאו מהולנד של הראש. המכונאי זה חבר מבוסטון שעבד איתי על האוטו במושב אני גר במושב אמונים שזה בין אשדוד לאשקלון. הראש יצא בסדר גמור הוחלפו מובלי שסתומים ושתי שסתומים שהיו פגומים הראש עבר ליטוש ואטמים. כשניקינו את המעברים בבלוק יצא חומר מילוי מסויים שכנראה היה שם לא נראו סדקים אבל הכל יכול להיות. יש משפץ מנועים בלוס אנגלס אבל המחיררררר 9000 בדולרים ללא משלוח משהו עוד 1200 ירוקים. בעיה לא ברור למה להכנס. האוטו נוסע והמנוע בסדר חוץ מימים חמים ואז הוא מתחמם בקיצור לא נעים. ןשוב תודה
  4. שלום לכולם יש ברשותי מרצדס 280 sl משנת 1970 לאחר שפןץ ראש מנוע וניקויי המעברים בבלוק התברר שיש מעבר מים לאחד הצילנדרים. רציתי לברר האם יש בעל מקצוע ראוי לבצוע שיפוץ מסוג זה . 6צלנדרים אורכי הזרקה מכנית. תודה רבה מראש. צם קל ןחתימה טובה.
×
×
  • תוכן חדש...