סליחה אם עברתי על החוקים,זה לא היתה המטרה. וקראתי את חוקי הפורום לפני פתיחת האשכול,שוב מצטער עם עברתי על חוק כלשהו.
חוברת בנייה למגבר לא בידיוק קיימת,צריך פשוט לדעת אלקטרוניקה,בזה אני פחות מבין אבל אני יודע שיש קיטים מוכנים אבל הם יקרים ולא מגיעים לרמה של המעגלים שלי.
יש ספרים רבים לאלקטרוניקה וזה תחום די רחב,כמו כן הרמה של המגבר שלך תיהיה תלוייה בידע שלך באלקט' אז אם אתה רוצה לתכנן מאפס ולא מקיט אז צריך ליהיות לך כמה שיותר ידע באלקט'.
אם תירצו הסבר מפורט על המגבר שלי אין לי בעיה לפתוח דיון עם הרבה יותר מידע,רק תגידו.
ובקשר לבעיה שלי:
ניתחתי את זה יותר לעומק,אני לא יכול להגיד שהבעיה היא לא בסאב אבל יש שירים שהוא עובד בהם טוב אז לא ניראה לי שזה הוא.את הקופסא שלו תיכננתי ככה, רק שיתאים למידות של הסאב שלי:
תשמעו לדוגמה את candy shop - linking park
שומעים אותו פשוט מצויין,אפילו באיכות של youtube
או את
Lauryn Hill - Doo Wop (That Thing)
או את
The Black Eyed Peas - Don't Lie
שומעים אותם ממש טוב
אבל לדוגמה בשיר
היהודים - אם כבר
או את
oasis - wonderwall
בהם הסאבים לא טובים,הם נמרחים. יכול ליהיות שזה השיר,אני לא יודע..