Jump to content

yaronshani

  • הודעות

    34
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yaronshani

  1. סליחה אם עברתי על החוקים,זה לא היתה המטרה. וקראתי את חוקי הפורום לפני פתיחת האשכול,שוב מצטער עם עברתי על חוק כלשהו. חוברת בנייה למגבר לא בידיוק קיימת,צריך פשוט לדעת אלקטרוניקה,בזה אני פחות מבין אבל אני יודע שיש קיטים מוכנים אבל הם יקרים ולא מגיעים לרמה של המעגלים שלי. יש ספרים רבים לאלקטרוניקה וזה תחום די רחב,כמו כן הרמה של המגבר שלך תיהיה תלוייה בידע שלך באלקט' אז אם אתה רוצה לתכנן מאפס ולא מקיט אז צריך ליהיות לך כמה שיותר ידע באלקט'. אם תירצו הסבר מפורט על המגבר שלי אין לי בעיה לפתוח דיון עם הרבה יותר מידע,רק תגידו. ובקשר לבעיה שלי: ניתחתי את זה יותר לעומק,אני לא יכול להגיד שהבעיה היא לא בסאב אבל יש שירים שהוא עובד בהם טוב אז לא ניראה לי שזה הוא.את הקופסא שלו תיכננתי ככה, רק שיתאים למידות של הסאב שלי: תשמעו לדוגמה את candy shop - linking park שומעים אותו פשוט מצויין,אפילו באיכות של youtube או את Lauryn Hill - Doo Wop (That Thing) או את The Black Eyed Peas - Don't Lie שומעים אותם ממש טוב אבל לדוגמה בשיר היהודים - אם כבר או את oasis - wonderwall בהם הסאבים לא טובים,הם נמרחים. יכול ליהיות שזה השיר,אני לא יודע..
  2. הרכיב העיקרי שהמגבר עובד עליו הוא TDA8920B. (הוא עולה כמה דולרים בודדים) הוא של NXP שהם בעצם PHILIPS לשעבר. יש עליו נתונים באינטרנט. ממש עכשיו הם הוציאו רכיב חדש TDA8950 ניראה לי,שהוא בידיוק אותו דבר כמו ה8920 רק עם יותר הספק. 8950 מוציא 300W במונו 8 אום(זה כבר רמקולים של 18 אינצ),בסטיראו 150W ב4אומ לכל ערוץ. הוא עובד על 37V +- שזה יוצא שנאי 25V AC סדנטרתי. הרכיב הוא class D שלפי הבדיקות שעשיתי עם הספקים שלי יש לו 98 אחוז יעילות,כלומר הוא בקושי מתחמם. http://www.nxp.com/acrobat_download/datasheets/TDA8950_1.pdf הדבר היחידי שעלה פה הרבה כסף זה השנאי אבל אתם בכלל באוטו אז אולי תצא בזול יותר,למרות שבשביל מגברים תמיד עדיף 4 מצברים אבל עם מצבר אחד תיצטרך ספק מיוחד ובכלל לתכנן את המגבר אחרת. ויש רכיכבים מיוחדים למכוניות שעובדים על 14V אבל הם מאוד מסובכים ובקושי מוציאים הספק. ובקשר לבעיה שלי אני לא מצליח לתקן את הבעיה עם הסאב שלי,זה לא קשור לאיזה איכות אני מוריד או אפילו שומע מדיסק,תמיד יש שירים כאילו שהסאבים שלהם מגעילים
  3. אוקיי אני ינסה,בקשר למגבר: הוא מפעיל שני רמקולים אחוריים שכל אחד בגודל בנאדם,גם אותם בפול ווליום הוא שורף בלי בעיה. אותו דבר עם הסאב 12 ועוד כמה מערכות סטיראו על הספרייה. במקור יש שלוש רכיבים עיקריים שכל אחד מהם הוא סטיראו שמוציא 70W ב4אום לכל יציאה לא מזמן יצא רכיב חדש שמוציא פי 2 יותר הספק אתם אולי חושבים שזה קצת,ראיתי בחנוית של רכב רמקול 6.5 אינצ שרשום עליו 120W.. זה תלוי כמה וואט זה וואט חח ***חחח היא לא מילה תקנית ולא מוסיפה לנראות הפורום. קרא את הכללים*** ובגלל שבניתי אותו בעצמי אז הוא עלה גרושים,פחות מ500 שקל. ראיתי מגברים שמוציאים הספק דומה,עולים פי 10 יותר,גדולים פי 10 יותר והרבה פחות איכותיים. בקשר לבנייה,אני מבין באלקטרוניקה,את החלקים הזמנתי מאיביי יש לי מעבדה בבית (חדר מעפן כזה) שמכיל חלקים שהבאתי עם הזמן מהעבודה: תהנה
  4. כן ב1000HZ זה כבר לא מגביר כלום. עריכה: הורדתי את אותו שיר בMP3 ובFLAC. מבחינת איכות זה היה הרבה יותר גבוה אבל מבחינת באסים היתה אותה בעיה. זה ניראה לי כי קבצי סטיראו פשוט לא נועדו לדברים האלה,יש את הבומים,שומעים אותם ממש טוב אבל לפעמים יש 60 הרץ כאילו שנמרחים שלא קשורים לשום דבר,יש שירים שזה קורה ויש שלא
  5. זה מה שעשיתי,רוב הדגש הוא על התדרים הנמוכים,כל מה שמעל פשוט נחתך,בלי קשר שהמחשב בכלל לא מוציא תתדרים האילו כי זו יציאה של סאב.
  6. אם זה מעניין אותך יש עוד המון רמקולים פשוט לא היה לי כח לצלם.. מה הפורמט של שירים איכתויים ומאיפה אפשר להשיג אותם? תודה רבה על העזרה.
  7. שלום לכולם, קודם כל אני חייב לציין שאני מדבר על סאב שאני משתמש בו בבית,אבל ראיתי שיש פה הרבה אנשים שמבינים בסאבים אז.. יש לי סאב וופר 12 אינצ שבניתי שמחובר למגבר שגם אני בניתי. הסאב הוא בערך 100W RMS והמגבר מוציא פי 2 מזה,הוא יכול לשרוף תסאב (=את הסאב. קשה לרשום בשפה תקנית?) בקלות והוא ממש טוב. הבעיה היא שיש שירים ששומעים בהם תסאבים (=את הסאבים. קשה לרשום בשפה תקנית?) ממש טוב ויש שירים שהסאבים כאילו מגעילים ונמרחים. המגבר מסנן את כל התדרים של מעל 1KHZ וחוץ מזה המגבר מחובר ליציאת סאבים של המחשב והמחשב מסנן שם את התדרים. אני כמעט בטוח שגם לחלק מהאנשים פה יש את הבעיה הזאת שלא לכל השירים יש באסים טובים,יש דרך להמיר\לסנן\לתקן את הבאסים בשירים האילו דרך תוכנה או משהו? תודה רבה לעזורים!!
×
×
  • תוכן חדש...