חברי פורום יקרים שלום,
קראתי את רוב התגובות שכתבתם ואלו הערותיי:
1. כוונותינו לשווק את ג'וק ניסמו בישראל מאוד רציניות והרכב מתוכנן להגיע לישראל לקראת פסח. בג'וק ניסמו 200 כ"ס והוא מוצע בגרסאות 2WD ידני ו 4WD אוטומטי. אשמח לשמוע מכם תגובות, מה עדיף להביא?
2. כידוע לכם אנו משווקים בהצלחה את ה GT-R ו 370Z . בכוונתנו להמשיך לשווק דגמי ספורט נוספים ממשפחת ניסמו - מייקרה, קשקאי ואחרים מייד עם השקתם באירופה.
3. ניסאן ג'וק הוא דגם מאוד ייחודי ובולט בעיצובו ואני בהחלט מבין שיש אנשים שלא מאוד אוהבים. לשמחתי, הרכב זוכה להצלחה כבירה בישראל, לכל הקהלים, כל הגילאים ואכן בולט מאוד בכבישים. נמשיך להרחיב את משפחת ג'וק עם רמות אבזור חדשות ומרגשות.
Nissan - Innovation that Excites - עם דגמי הספורט, הקרוסאוברים ובקרוב - ליפ החשמלית - דגמי ניסאן חדשניים בעיצוב ומרגשים בבצועים.
סופשבוע נעים,
רועי שחורי, מנהל חטיבת ניסאן בקרסו מוטורס