Jump to content

HaDaS00

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי HaDaS00

  1. HaDaS00

    מגנזיום לאופל טיגרה

    רכב יפייפה, אבל לפי דעתי ג'אנט 16 זה מוגזם לרכב הספציפי הזה.. צריך לשמור על הקלאסה שלו
  2. HaDaS00

    מגנזיום לאופל טיגרה

    אני מאיזור חדרה, בכל אופן תודה רבה לכל העונים, לגבי 2 החנויות שהעלתם כאן הייתי שם יש לו קטלוג ומבחר ענק ומתוכו אולי 5 דוגמאות שמתאימות לי
  3. HaDaS00

    מגנזיום לאופל טיגרה

    הלו.. להירגע זו רק צורת ביטוי, ולהריץ חיפוש בגוגל כבר הרצתי ולא מצאתי שום דבר. תודה בכל זאת
  4. HaDaS00

    מגנזיום לאופל טיגרה

    כל ג'אנט שהוא 4 ברגים אכן מתאים אבל כל אלה של ה4 ברגים מכוערים אש
  5. HaDaS00

    מגנזיום לאופל טיגרה

    נו באמת אני בת מאיפה לי ) אשמח לדעת את ההבדל
  6. שלום.. לאחר שעיינתי רבות בפורום הזה, ברצוני להתייעץ איתכם. ברשותי אופל טיגרה שנת 98 אני מחפשת לה כבר הרבה זמן מגנזיום יפה וכמו שצריך כל מקום שמצאתי מגנזיומים יפים הם אינם מתאימים לרכב שלי. שמתי לב שפירסמתם את רכבכם וכן יש להם מגנזיום. אז.. איפה אוכל למצוא מגנזיום יפה ושווה? הכסף הוא לא הבעיה. אבל תשתדלו לייעץ מקומות טובים ולא סתם לחרטט. תודה רבה לעוזרים, שבת שלום
×
×
  • תוכן חדש...