שלום..
לאחר שעיינתי רבות בפורום הזה, ברצוני להתייעץ איתכם.
ברשותי אופל טיגרה שנת 98 אני מחפשת לה כבר הרבה זמן מגנזיום יפה וכמו שצריך
כל מקום שמצאתי מגנזיומים יפים הם אינם מתאימים לרכב שלי.
שמתי לב שפירסמתם את רכבכם וכן יש להם מגנזיום.
אז.. איפה אוכל למצוא מגנזיום יפה ושווה?
הכסף הוא לא הבעיה.
אבל תשתדלו לייעץ מקומות טובים ולא סתם לחרטט.
תודה רבה לעוזרים, שבת שלום