Jump to content

adler212

  • הודעות

    177
  • כאן מאז:

הנקודות של adler212

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

1

מוניטין

  1. היי, אני מציע למכירה סט ג'אנטים שפורק ושכב במחסן חשוך אשר תרם לשמירת מצבם של הצמיגים. הג'אנט נמכר עם צמיגי קונטיננטל 205/55/16 המקוריים שהגיעו עם הרכב. הסט פורק כבר בשנת 2012 אך שכב מאז במחסן. 1000 ש"ח סופי. 0523208224
  2. האם מלבד אסטטיקה ישנה מטרה נוספת לציפוי המבריק על צמיג הרכב? ההנחה הבסיסית שהוא תורם לכך שהצמיג לא ייתיבש אך אשמח לאמת זאת.
  3. קודם כל אני מעריך את זה שהלכת וחיפשת את היסטורית הכתיבה שלי, אישית מחמיא לי. שנית, אני מצר על כך שהבנת כי זו פעם ראשונה שאני רוכש מוצר שלהם, אך לא זו הייתה כוונת המשורר. כוונתי היתה שזו ההתעסקות הראשונה בנסיול להעלמת כתמים ( ואחשיב אותך למומחה ומכאן תדע שהכתמים מצטברים על פני אורך זמן ממושך). זוהי יוזמה ראשונה שבה אני מגיע אל חנות דיטילינג בכבודי ובעצמי ולא מבצע רכישות מאחורי מסך. עד הלום רכשתי מספר רב של מוצרים הן של החברה המדוברת והן של מתחרים. אני אינני בור בעולם מוצרי הנקיון אך מכאן ועד להחשיב אותי ככזה אשר נושא שקרים הדרך עוד ארוכה. אני רוצה להגיב ספציפית לטסט שכתבת. "מכאן משתמע שלא הכרת חנויות זו הנחה שביססת על דעת עצמך וזו שגויה לחלוטין. רכשתי מוצרים בעבר אך אני כן מכיר חנויות רציניות כבר מהעבר הרחוק והאמן לי שישנם חנויות באי ביי שאמליץ לך בחום אך לא זה המקום. עשיתי חיפושים בפורום ובחול ומצאתי שני מוצרים עיקריים של פלסטלינה שטוענים להעלמת שריטות. בנוסף אני אגלה לך סוד קטן, כמעט ורכשתי מוצר של טורטל ווקס בעקבות ;"> שראיתי אך לבסוף מכיוון שכבר הייתי בת"א החלטתי לקפוץ. בימים כאלה שבהם אני נתקל שוב ושוב בחנויות שלא עונות במידה אחת עם השירות לו אני מצפה (האמן לי אני בתחום מתן השירות ללקוחות) חשבתי לציין פעם נוספת את החנות על היחס שקיבלתי. אשמח להפנות אותך למקורות החיפוש כאןו הן בפורום כאן וכאן. אני שוב מתנצל אם פירשת את דברי בצורה זו או אחרת אך כוונתי היתה תמימה לחלוטין.
  4. שלום, זה זמן רב שלא כתכתבי על דפי הפורום אך ברצוני לשתף אותכם בבעיה, פתרונה ובחווית לקוח שראויה לפרסום. את הרכב רכשתי בשלהי שנת 2012, לקסוס CT 200 לבנה. מיום הרכישה ועד היום הקפדתי על שטיפת הרכב לעיתים קרובות בחומרים שבעיקר נמצאים בתחנות דלק\ מכוני שטיפה וכו'. לאחר כשנה החלו להופיע כתמים דמויי חלודה בעומק הצבע אשר הפריעו לי רבות בעין. ניסיתי לרכוש מספר מוצרים ופניתי למספר אנשים בשטיפות הרכב אשר תמיד התיימרו לספר לך כמה הם מקצועיים וכמה פשוט להסיר את הכתמים המדוברים. להפתעתי גיליתי, שלא משנה מה האיש מבטיח - הכתמים תמיד נשארו והמוצרים שבהם התנסתי לא עובדו. לאחר שקראתי פה בפורום וחיפשתי המלצות בפורומים בחו"ל נתקלתי במוצרים של חברת CARPLAN, המיובאים לארץ ע"י חברה בשם אהרון שיווק חלפים הנמצאת בת"א. מכיוון שאני גר בצפון הארץ, החלטתי באחד מימי הלא פנויים לבקר בת"א ולהתייעץ עמם בנוגע לבעיית הלכלוך בעומק הצבע ובכלל על נושאי טיפוח הרככב. להפתעתי, בניגוד למקובל במדינת ישראל קיבל את פני מוכר בשם ליאור, אדם משכמו ומעלה אשר מבין בענף הרכב ומוצרי הטיפוח ואם לא די בכך קיבלתי יחס חם ואוהב ואפילו כוס קפה. בהמשך לאותה שיחה, ליאור הראה לי כי הכתמים אכן נמצאים בעומק הצבע ובעזרת מספר מוצרים בסיסיים ניתן להעלימם לכשלא היו - הרשו לי לציין כי בתחילה הטלתי ספק רב בדבריו שכן עברתי לא מעט מוצרים ואנשים שלא הצליחו להעלים את אותם כתמים מדוברים. לאחר המלצותיו וההדגמות הקצרות שקיבלתי מהמוצרים השונים בחנות החלטתי לרכוש ערכה לדיטיילר המתחיל, מעט פלסטלינה מטלית מיקרו פייבר ועוד מוצרים כגון שמפו ללא ניגוב ( מוצר גאוני לכשלעצמו אך לא למטרה זאת פתחתי את הדיון). ביום שבת האחרון מצאתי עוד זמן (לא פנוי) והחלטתי לפעול, ביצעתי שטיפה חיצונית לרכב בעזרת המוצרים שרכשתי אשר הובילו למצב שבו הרכב נקי אך שוב הכתמים לא נעלמו. כעת התחיל השלב המענין בו שילבתי את נפלאות הפלסטלינה, לאחר תדרוך מליאור אשר הדגים לי כיצד לפעול, ביצעתי בהדיקות ניקוי פלסטלינה כאשר אני מרסס מדי פעם את נוזל ההחלקה T CUT CLAY LIQUID ומיד לאחר סיום הפעולה בעזרת הפלסטלינה ניגבתי בעזרת מטלית המיקרו פייבר. אני רוצה לציין כאן, שהכתמים נעלמו לכשלא היו. אומנם, נתפסה לי היד, כאבה לי הרגל והורדתי 500 קלוריות אך אני מאד מרוצה מהתוצאה. החלטתי לשתף אותכם בפוסט הזה כי בהרבה מקרים אנחנו נתקלים בשירות לקוחות מזוויע, שדוחף לך מוצרים שאינך צריך - בנוסף המוצרים עצמם באיכות ירודה אך לא כך הדבר במקרה הנ"ל. אז ברצוני להודות לליאור ולזרוק מילה טובה על חברת CARPLAN וליבואן בארץ ואני מתפלל שעוד חברות ילכו בדרכיהם. להלן מספר תמונות אשר ידגימו את הלפני ואחרי והמוצרים שרכשתי. אני מצרף מספר תמונות של לפני, אחרי והמוצרים בהם השתמשתי. אני מנתצל על איכות התמונה אך להערות פנו לגוגל והאישמו אותם על מצלמה זוועתית בנקסוס. http://www.carplan.co.il
  5. רציתי לשתף בתצפית מעניינת שקלטתי היום בערב בת״א, Tazzari- רכב חשמלי מעניין.
  6. לפעמים אני קורא בפורום תגובות , ואני תוהה האם אין צורך להדגיש אותם בצהוב כפי שעושה גוגל לתוצאות של חיפוש ממומן. לעניננו , תמיד ניתן להאשים את התרבות ובעיקר את הנהג - אבל אם ניקח לשם השוואה כבישים במדינות אשר מחשיבות את עצמן מדינות "מפותחות" נראה כי המהירות על אותה תשתית בדיוק תהיה 10% יותר ולעיתים אף מעלה מכך. בתור אחד שמבצע נסיעות ממרכז הארץ צפונה וחזרה פעמיים בשבוע, אני יכול לאמר לכם דבר אחד : בכל מיקום של מצלמת מהירות הסכנה לתאונה עלתה בעשרות אם לא במאות אחוזים ,בשל הבלימות הפתאומיות של נהגים ונהגות כאחד אשר מבינים כי בעוד מטרים ספורים יקבלו גלויה של רכבם חתומה לתשלום , וזאת בדואר אקספרס ועד הבית. התמונה הבאה תראה לך צריכת דלק , גם שנוסעים "רגיל" - ולא אוסיף .
  7. אהלן, כחובב רכב מושבע שלא מפסיק לחפור ולשגע את החברה, אני מתחיל לקצור את הפירות וזאת לאחר שנתיים תמימות של לימודי לוחיות רישוי וזיהוי שנתון על פיהן, כמו כן לימוד מתקדם לזיהוי דגמי אאודי על פי הפנסים, כיצד ניתן להבדיל בין Z4 חדשה לישנה ועוד. לאחר הקדמה קלה ,הנני גאה להציג בפניכם את העוגה שהוכנה לי לרגל יום הולדתי ע"י החברה בהשקעה מירבית והמון אהבה. אני חייב לציין , שלא רק שהייתי מופתע - שקלתי לבקש נסיעת מבחן על 458 בתמורה לחתיכה מיצירת האומנות. אז אולי זה הדבר הכי קרוב ליצירת האומנות האיטלקית שאני אחווה בשנים הקרובות, אבל אין ספק שזה מספיק לי לעת עתה. מעט פרטים על העוגה ומשך ההכנה (על פי מקורות זרים) : זמן ההכנה נמשך כ 8 שעות, העוגה בנויה משלוש עוגות מחוברות בינהן בגנאש שוקולד לבן. הציפוי הינו בצק סוכר, והסמל בנוי מדפים אכילים כך גם דגל איטליה. השוס הוא הסמל שמורכב מבצק סוכר וומצופה שוקולד.
  8. ה RNS נמכר , כמו כן ה GPS נמכר . ברכות לזוכה המאושר. הדיבורית עוד קיימת , ומוצעת למכירה . חברים לא מדובר בדיבורית זולה או תחליף למקור של קופטק אלא בדבר האמיתי , פקודות חיוג קולויות מההגה ספר טלפונים בתצוגה בין הסקאלות או במכשיר הרכב.
  9. הידעת ? Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch הוא השם של כפר אמיתי בצפון ווילס
  10. http://aharons.com/ תנסה ליצור איתם קשר, אולי יש להם את החלק ?
  11. מצרף תמונות . בשל רצון למכור את הנכסים במהירות האפשרית , אני מוכן להוריד את המחירים לרגל העובדה שאין לי רצון לאחסן אותם. ה RNS-E , במחיר הזדמנותי 4000 שקל. במידה והרוכש ירצה להוסיף את מודול ה IGO לימוזין בנוסף , יקבל את כל החבילה ב5200 שקל. *למי ששאל , הדיבורית היא לא של Kufatec אלא מקורית של אאודי ! מתאימה לגולף , שירוקו פאסט וכל קבוצת הוואג למינהם. שלחו הצעה , או חייגו השיחה עליכם , המחיר עלי. אסי 0523-208224
  12. שלום לאחר מכירת הרכב A3 משנת 2010 , אני מוכר את החלקים שהיו מורכבים: 1. RNS-E , מקורי עם כפתורים כסופים. בארץ ניתן לקנות את המערכת ב 21,000 ש"ח. אני מוכר אותה תמורת 4500 ש"ח. המערכת נקנתה מחו"ל והיתה מורכבת כשנה ברכב . כל הכפתורים עובדים , והכל פעיל כולל מסך חשמלי מלאי. 1.1 מודול GPS ל RNS-E . בעצם זה תוספת שניתן לחבר ל RNS והוא מאפשר את הפעלת מודול ה GPS מהכפתור המקורי , לענין זה מותקנת תוכנת IGO עליו , ומצורף שובר לעדכון מפות חינם. המודול נשלט בעזרת שלט חיצוני. המודול נקנה בעלות של 5000 ש"ח - אני מוכר ב 2000 ש"ח. מצורפת קבלת רכישה מקורית ב CLASS A. דיבורית בלוטות מקורית של AUDI - מאפשרת את הפעלת הכפתור המקורי מההגה, חיוג קולי , הקלטת שמות, הפעלת המודול שמראה את ספר הטלפונים במסך הרכב , ובתצוגה בתוך הדאשבורד (בין מד המהירות ומד הטורים) של שיחה נכנסת , מענה באמצעות ההגה . המערכת כוללת מיקרופון ומודול בלוטות שמתחבר למערכת המקורית ללא צורך במתאם כלשהו. המודול נקנה ב CLASS A, מצורפת קבלת רכישה מקורית . מחיר נדרש 1500 ש"ח. המחירים הינם סופיים , ועלותם גבוהה בהרבה מהמחיר הנקוב בו אני מוכר. הRNS וגם הדיבורית מתאימים לרכבים אחרים, אך יש לבדוק תאימות בנפרד . לפי מה שהבנתי רכבים אחרים מהקוצנרן , שירוקו גולף וכיוצא בזה יכולים להשתמש בחלקים הנ"ל. ניתן לפנות אלי פה בפרטי . המשך שבוע נעים.
  13. אני אייעץ לך , אם יש לך אפשרות תלך על התוספת המקורית בחברה היא הדבר הכי מומלץ שאתה יכול לקבל, כל תוספת או קומבינציה שתנסה לגרום לך להתאים את זה למקורי לא יגיעו לרמה של OEM. קח עצה, גש לסוכנות תבקש מהם הצעת מחיר רצינית , תדגיש שה המכשול בין עסקה לבין ביטולה ואני מבטיח שיוכלו לבצע לך הנחה כלשהי בכל מקרה אני חושב שבמרצדס התוספת מביאה גם פנסי עוקבי פניה אז קח זאת לתשומת ליבך. לסיכום, בתור אחד שעשה את הטעות ולא הוסיף מקורי, קח את עצתי אשר באה מנסיון מר ובצע רק תוספות OEM באשר למערכת תאורה וקסנון בפרט , ההשקעה תהיה שווה את זה .
×
×
  • תוכן חדש...