Jump to content

shnieder

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shnieder

  1. הי ERANSH , אשמח אם גם אתה תוכל למסור לי את שם המוסך בו טיפלת באוטו. תודה
  2. הי, גם לי קרתה אותה בעיה אתמול . פינינו את האוטו למוסך והם רוצים על גיר משומש 9000 שקל בלי מע"מ זה לא קצת יקר ? SCHAHAR האם תוכל לתת לי את שם המוסך שאצלו תיקנת את הרכב ? האם יש לכם רעיונות היכן ניתן למצוא מחירים קצת יותר הגיוניים עבור גיר משומש ? מה בנוגע להסבה לגיר ידני ?? תודה
×
×
  • תוכן חדש...