הי,
גם לי קרתה אותה בעיה אתמול .
פינינו את האוטו למוסך והם רוצים על גיר משומש 9000 שקל בלי מע"מ
זה לא קצת יקר ?
SCHAHAR האם תוכל לתת לי את שם המוסך שאצלו תיקנת את הרכב ?
האם יש לכם רעיונות היכן ניתן למצוא מחירים קצת יותר הגיוניים עבור גיר משומש ? מה בנוגע להסבה לגיר ידני ??
תודה