תודה רבה.
גם לאנשים הבוגרים בפורום זה,וגם לכאלה שבאים "לרדת" על אנשים.
ואולי זה רק דרך מחשב,אבל אפשר לומר הרבה דברים בלי לפגוע באנשים.
וגם אם זה קשור להיסטוריה או לא,למה לזלזל בדעה של בן אדם ?
ולסיכום,סתם עניין אותי ותראו לאן גררתם את זה.
אפשר לנעול.
נראה לי שקיבלתי תשובה
תודה רבה!