Jump to content

בש גיול

  • הודעות

    36
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי בש גיול

  1. המחיר - 53K. סוכם שהמוכר יחליף מצמד. הרכב עבר תאונה שלפי הסטוריית התיקונים ולפי המוכר כללה קימוטי פח ונזק לרדיאטור, הפח תון והרדיאטור הוחלף. בהיסטוריית תיקונים הייתה תלונה על "לא סוחב" ובעקבותיה הוחלף אלטרנטור. בבדיקה מטעם המוכר (אני לוקח אותה לבדיקה שלי, אבל זה עוד לא קרה): בלאי פנימי במנוע, רעש מערכת תזמון ושסתומים, נזילות שמן במנוע ובמערכת הטורבו, דליפות לחץ, סימני שריפת שמן בעומס, תושבות מנוע, לתקן ולנקות מערכת קירור, לתקן לכוון משאבה מרססים ורעשים. נקישה בהגה, כיפופים בגשר קדמי, תיקון וכיוון ציר קדמי ואחורי. תיקון תאונה בחזית הרכב+כיפופים ותיקונים בתא המנוע, תיקון תאונה לאורך צד ימין, מעיכות פח ותיקוני מרכב וצבע סביב ודופן אחורית, הוחלפו חלקים במרכב הרכב. בדיקה בפירוק לפרק גלגלים ולבדוק. צמיגים קדמי ימני ואחורי שמאל שחוקים. מצבר חלש/מקורי. בלאי מצמד גבוה, נזילות שמן מתיבת הילוכים, שילוב הילוכים לקוי, חופש ציריות. לבדוק תצרוכת שמן בנסיעה, לבדוק מתי בוצעו טיפולים ברכב ולהמשיך לפי הוראות היצרן.
  2. תודה לכם
  3. אני רק יכול לספר לך מעט על הגטס אחרי שנהגתי בה חמישה ימים: הכי חשוב זה רכב לא נוח למי שגבוה מ1.75 מטר. אחרי שעה וחצי נסיעה נתפסו לי הרגליים. בסוף היום גם הצוואר היה תפוס. מאיצה טוב, אבל ונותנת תחושה של חוסר יציבות בסיבובים. שקטה פרט למהירויות של 110 ומעלה .
  4. קנגו 2007 עם 80,000 ק"מ, היסטוריית טיפולים מלאה ונקייה מבעיות/תאונות, מהשכרה. מבקשים עליה 63K, אני מקווה שאצליח להוריד אותם (כי אין לי 63K...) אצל מי כדאי לבדוק? כדאי להעדיף בדיקה במוסך של רנו? לגבי מכונים - שמעתי דברים טובים על קומפיוקאר, אבל הם יקרים! לוקחים 550 על הבדיקה. המחיר הגבוה מוצדק?
  5. זה מס שנתי, או חד פעמי? כמה הוא בדיוק?
  6. אצלך היא הייתה יד ראשונה או שנייה? לכמה קילומטראז' הגעת?
  7. שלום חברים. אנחנו מחפשים אוטו עם מקום לדי הרבה מטען (מכורים לטיול חודשי), עם הוצאות טיפול ואחזקה סבירות, ורצוי מאד גם חסכוני בדלק (14 ק"מ/ליטר ומעלה). חיפשנו קנגו/ברלינגו. מסתבר שבסכום הזה יש רק גירסאות נטולות טורבו (בזבזניות דלק) או עם ימבה קילומטראז'. מה מומלץ? ואיפה לחפש? אנחנו מעדיפים לא להתעסק ברכישה מפרטי, גם בגלל ההפרש במחיר וגם מפני שזה הרבה יותר ניג'וס. האוטו צפוי לעשות בערך 40,000 ק"מ לשנה, והיינו שמחים לבלות איתו כמה שנים בלי תיקונים היסטריים... תודה!
  8. תודה כולם! בינתיים קיבלתי לידי את ספר הרכב של הפרטנר, נראה לי שאני יורד ממנו. פעמיים הוחלף מחשב בגלל חדירת מים,ותאונה שהייתה אמורה להיות "רק שפשוף של הכנף" התגלתה כמשהו שעיקם את תושבת הרדיאטור. אני אמשיךלחפש...
  9. הציעו לי פג'ו פרטנר עם 71,000 ק"מ ב 57K. אני לא יודע על הרכב הזה כלום, חוץ מזה שכניראה מדובר בסוג של עגלה (71 כ"ס...). כל מי שיש לו נסיון איתו - ממה להזהר, מה לבדוק, איך הוא מבחינת אמינות ויוקר מחייה- יבורך.
  10. אולי יש, אבל לא ב55K...
  11. אני צריך רכב משפחתי, שגם יוכל להכיל ציוד עבודה (הרבה נפח- מעט משקל). התקציב - 55K קיבלתי הצעה לברלינגו 2006 עם 106,000 ק"מ. קיבלתי את הסטוריית הטיפולים - הוחלפו שתי הדלתות האחוריות, החלונות מימין ומשמאל, ואחרי עוד שנה - גם דלת צד. פרט לזה הסטוריית טיפולים נראית לי תקינה - טיפולים שוטפים כולל טיימינג + החלפת סטרטר ומצבר + בלמים. המוכר (לובינסקי) מתחייב שאין פגיעת שלדה, וכמובן שיש לי אופציה לבדיקה על חשבוני. מה כדאי?
×
×
  • תוכן חדש...