Jump to content

אביב מור

  • הודעות

    33
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אביב מור

  1. צביקה תודה על העזרה ! את החלפת הרינגים אני ביצעתי והראשים לא עברו שיפוץ או השחזזה, כי אאני לא ייודע עם אני מתכון להמשיך עם האוטו הזה.(שנת 87) מבעס העניין הזזה של הטסט פעם בחצי שנה. אין לי ספרים יש ניסיון בתחום תמיד אהבתי את זה מגיל קטן עכשיו אני בן 17. הבנתי את זה שאת הכיווןן עושים ב נ.ע.מ ועשיתי כיוון בחפפית שסתומים , סיבבתי את המנוע ששסתום פליטה נסגר מיד נפתח היניקה אז בין שזה נסגר וזה נפתח עשיתי את הכיוון ובכלל נהיה יותר גרוע. אני רק צריך הסבר ואני יקלוט את זה, זאת אומרת באיזה נ.מ.ע לעשות את הכיוון ומניפה שלי אין 0.25 מידות כאלה יש 25 בלי 0.כיוונתי שסתוק יניקה 25 ושסתום פליטה 35 . עם תוכל לעזור אני ישמח מאוד וגם יש אצלי משהו מוזר ביטחון לבורג של הכיון של השסתום שלא ראיתי באף מנוע סובארו. המכסה אצלי בצבע שחור הם לא הידראולים
  2. יש לי סובארו DL והחלפתי לה רינגים שסגרתי את הראשים החזרתי את הנדנדים כמו שהיו ולא נגעתי בכיון המנוע הניע בקלות והרגשתי שהאוטו לא סוחב פתחתי את המכסה שסתומים וסיבבתי את המנוע ראיתי שהנדנדים תמיד לוחצים ואף פעם אין להם חופש עכשיו אני לא כול כך יודע איך מכוונים עם מישהו יעזור לי אני ישמח מאוד
×
×
  • תוכן חדש...