צביקה תודה על העזרה !
את החלפת הרינגים אני ביצעתי והראשים לא עברו שיפוץ או השחזזה, כי אאני לא ייודע עם אני מתכון להמשיך עם האוטו הזה.(שנת 87) מבעס העניין הזזה של הטסט פעם בחצי שנה.
אין לי ספרים יש ניסיון בתחום תמיד אהבתי את זה מגיל קטן עכשיו אני בן 17.
הבנתי את זה שאת הכיווןן עושים ב נ.ע.מ ועשיתי כיוון בחפפית שסתומים , סיבבתי את המנוע ששסתום פליטה נסגר מיד נפתח היניקה אז בין שזה נסגר וזה נפתח עשיתי את הכיוון ובכלל נהיה יותר גרוע.
אני רק צריך הסבר ואני יקלוט את זה, זאת אומרת באיזה נ.מ.ע לעשות את הכיוון ומניפה שלי אין 0.25 מידות כאלה יש 25 בלי 0.כיוונתי שסתוק יניקה 25 ושסתום פליטה 35 . עם תוכל לעזור אני ישמח מאוד
וגם יש אצלי משהו מוזר ביטחון לבורג של הכיון של השסתום שלא ראיתי באף מנוע סובארו.
המכסה אצלי בצבע שחור הם לא הידראולים