מנוע 1500 בנזין..מצב חיצוני ופנימי לא להיט...
הושקע ברכב בשנתיים האחרונות -
רצועת טיימינט, אלטרנטור ,ניקוי רידאטור, רצועת קלאצ' ,צמיגים ,תושבת מנוע עליונה
,ברקסים קדמיים ,משאבות ברקס אחורי ועוד כמה שטויות..
דרושה השקעה ברכב ע"מ לעבור טסט - ראש מנוע, אגזוז, וציריות..
טסט נגמר בפברואר 2010 ..
אבל אם אתה מכונאי...
רק 1500 שקל והיא שלך !
דרור 050-8762101