Jump to content

mukusferry

  • הודעות

    0
  • כאן מאז:

הנקודות של mukusferry

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. יאללה המחיר ירד - 800 שקל ! פחות מזה כבר יימכר לפירוק, וחבל כואב הלב באמת אחלה אוטו למי שייקח פרוייקט (: חוץ מלמשוך כוסיות האוטו הזה עושה הכל !
  2. מנוע 1500 בנזין..מצב חיצוני ופנימי לא להיט... הושקע ברכב בשנתיים האחרונות - רצועת טיימינט, אלטרנטור ,ניקוי רידאטור, רצועת קלאצ' ,צמיגים ,תושבת מנוע עליונה ,ברקסים קדמיים ,משאבות ברקס אחורי ועוד כמה שטויות.. דרושה השקעה ברכב ע"מ לעבור טסט - ראש מנוע, אגזוז, וציריות.. טסט נגמר בפברואר 2010 .. אבל אם אתה מכונאי... רק 1500 שקל והיא שלך ! דרור 050-8762101
  3. טוב דיי נו מה אתם רוצים שני קומפוננט ארבעה אינצ' במצב כמו חדששש!! 140 ש"ח מחיר אחרווןן.
  4. הקפצה צה צה צה !
  5. גם הסאב השני נמכר ! קומפוננט 4" במחיר בדיחה !!
  6. אופס.. ירדו המחירים ! קומפוננט ב160 ! סאב ב360 ! מחיר א-ח-ר-ו-ן !
  7. הסאב 8" נמכר ! קומפוננט ב200 בלבד ! הסאב 12" רק ב400 !!
  8. למכירה ! קומפוננט 4" INOX PRO IP-4.02 סאבוופר Rockford Fosgate Punch Z מהסדרה הישנה והכי טובה 8" בתיבה אטומה 25 ליטר - פאנצ'י ומדוייק כתער, תיבה קטנה מאד כמעט לא מורגשת סאבוופר Rockford Fosgate P1 מהסדרה הישנה (P112S4) 12" של עוצמה אכזרית! http://www.rockfordfosgate.com/products/product_details.asp?cat_id=4&series_id=31&family_id=9&item_id=91793&locale=en_US מגיע בתיבת MDF עם פורט 45 ליטר הכל תקין 100% שמור היטב ! ניתן לבדוק הכל אצלי ברכב הכבלים ארוכים.. אני גר בדרום תל אביב לפרטים רק בסלולרי 050-8762101 דרור
×
×
  • תוכן חדש...