Jump to content

נמר^בלרוסי

  • הודעות

    41
  • כאן מאז:

הנקודות של נמר^בלרוסי

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. אני מעוניין בהחלפה על רודסטר, בסכומים בין 40-80 אלף שקלים. יונדאי אקסנט 1400,GL,יד 03, ליסינג פרטי היד הראשונה שלה מאז ידיים פרטיות, 165K קילומטר,שמורה מאוד,ברקסים חדשים,צמיגים חדשים,טסט 06/14. הקונה יקבל גם טיפול מתנה במוסך מורשה יונדאי (יש לי שובר). המחירון 43000 אחרי הפחתה 34700. מוכן לבוא המון לקראת אנשים רציניים.... 0502984440 או בה"פ....
  2. מחפש רכב ספורט בטווח מחירים 100-120K רכב שיחליף את המאזדה 3 שלי????אשמח לחוות דעת
  3. לפני שיפוץ כללי, (זאת אומרת שמנוע גם לא תקין ?) או 'רק' פחחות וצבע .
  4. איזה ספאם !! בשביל זה יש פרטי , לא 'כל העולם' צריך להיות שותף בזה ,
  5. ת.נ.צ.ב.ה אמן ,
  6. יש לי למכירה סופרסטאר 1200 .. הוא רוצה עליו 70 . בה"פ ..
  7. את האמת שקראתי מההתחלה , ויש פה אוהבי אופנועים ! האופנוע לא בשבילי האופנוע הצעתי אותו בשבילכם ! קראתי , שוב .. זה לא בשבילי , רציתי לראות אם מישהו יציל אותו ,
  8. HondaXL שנת 73 . מחיר התחלתי : 50Nz שזה 111 שקל , קישור למודעה , כמה יעלה להביא אותו לארץ ?
  9. מצטרף לשאלה ..
  10. בבקשה תלחץ -> כאן
  11. אני לא הייתי לוקח 'צ'אנס' , אני תושב שדרות , אתמול בלילה היה כמה פעמים 'צבע אדום' , אני 'מת' לראות אותכם , אבל אני מעדיף שזה לא יגמר באסון !
  12. זה לא הרכב שמוכר שוקי , מ'sdc' ? ד"א מזל טוב לזוג הצעיר , ( שהם יותר מבוגרים ממני D: )
×
×
  • תוכן חדש...