Jump to content

lucasmadja

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי lucasmadja

  1. תודה לכולם, האלטרנטור היה תקין ובאמת זה היה מצבר, החלפתי למצבר מקורי כמו שבא עם הרכב ב380 שקל חדש עם אחריות. לגבי הנורות ABS הייתה עוד תקלה של החיישן של הבלם (אותה בעיה גרמה גם למוט הילוכים לא לזוז גם כשאני לוחץ על הבלם) תודה לכל העוזרים!
  2. שלום לכם, בשבוע שעבר החלפתי את הרכב שלי הישן ברכב שנתון 2008 מדגם סיטרואין C4, את הרכב קניתי ממגרש מכוניות בו הרכב שכב בערך שבועיים ללא טעינה (הם בד"כ מנתקים את המצבר ופה לא נתקו) הסוכן רכבים הניע לי את הרכב עם בוסטר והרכב עבד כשורה, עבר בדיקה במכון והכל היה תקין. יום-יומיים לאחר מכן התחילו להדלק לי מנורת ESP ו ABS ביחד אבל לא עשה לי בעיה בהנעת הרכב (מה שאומר שהרכב נטען כשורה כי בכל זאת לא היה לו טעינה במצבר כשקניתי אותו וכל הסופ"ש השתמשתי בו גם בנסיעה מחוץ לעיר) הבוקר כשרציתי לנסוע לעבודה - הרכב נפתח עם השלט, הרדיו נדלק, יש צופר, יש דיבורית אבל להפעיל את הסטארטר כנראה לא היה לו כוח, מקריאה בפוסטים כאן בפורום הבנתי שלצרפתיות יש לא מעט בעיות חשמל וכאשר המתח נמוך נדלקות מנורות (כמו ABS ESP שנדלקו לי) ככה סתם. הנעתי את הרכב עם כבלים - הניע! הגעתי לעבודה ולאחר חצי שעה שוב הניע, נסעתי נסיעה נוספת אך קצרה (קילומטר אולי) עם מזגן ושוב נדלקו לי המנורות שדברתי עליהן בהתחלה. לאחר שעה-שעתיים שוב כל המערכות עובדות, רדיו, דיבורית, קודן אך לא מניע. יכול להיות שהאלטרנטור מקולקל או שזה תסמין של מצבר? ישנה מנורה שנדלקת כאשר האלטרנטור מקולקל? האם מצבר בן שנתיים ככה מהר מתקלקל (06.05.2012)? האם כשאכניס את הרכב למוסך, המכונאי ידע לאבחן במדוייק את התקלה ע"י חיבור למחשב הרכב? יש סיכוי שאם המצבר התקלקל, האלטרנטור יכול להדפק מזה? תודה מראש לכל העוזרים, אחלה של פורום!
  3. תודה צביקה, השאלה שלי במידה והלך קלאץ' מה סדר גודל של המחירים להחליפו לסוג הרכב שלי?(סוזוקי סוויפט 1991 נפח 1000) ובנוסף מה התסמינים לקלאץ' גמור?
  4. אהלן חברה היום נסעתי לי על הסוזוקי סוויפט 91 שלי פתאום הקלאץ נהיה חלש בדוושה וכאשר אני מכניס הילוך ומשחרר את הדוושה של הקלאץ' האוטו נוסע כאילו אני עם חצי קלאץ בפנים(אני מקווה שאני מסביר את עצמי נכון..) אין תנופה לרכב ובנוסף אני רק מלטף את הדוושת קלאץ' וזה פשוט מפריד לי את ההילוך... אני חייב להבין מה קורה פה, האם הלך הקלאץ? ובמידה וכן מה העלות תיקון... תודה לתותחים שיעזרו לי
  5. אל תדאג, אתה לא תפתח... מחר אלך למוסך וזהו
  6. היי צביקה ותודה על ההתייחסות, אני אפרט את הבעיה לעומק כמה שאוכל בראש השנה יצאתי לקניות עם האוטו עכשיו, היה פקקים עצומים במרכזי הקניות ויצא מצב שאני כל כמה שנייות מתחיל נסיעה ולא מתקדם בהילוכים, נשאר רק על ראשון, אחרי כמה דק' כשהייתי לוחץ על הגז ומשחרר היו יוצאים מהמנוע רעשים של מאוורר ענק, אחרי שהעמדתי אותו כמה שעות הוא לא המשיך עם הבעיה, כעבור שבועיים(שילשום) הבעייה התעוררה שוב, אני נוסע נסיעה קצרה, אחרי כמה דק' בהילוכי כוח 1-2 כשאני משחרר את הרגל מדוושת הגז אני שומע רעש חזק של מאוורר אבל יותר חזק, בדקתי את העיניין בעצמי פתחתי מכסה מנוע העמדתי את הרכב, ננתי קצת גז דרך הכבל גז ונדהמתי לשמוע את הרעש מכיוון הקרבורטור, אני לא יודע מה הבעיה אולי אני לא מסביר את עצמי נכון אבל אני בטוח שזה משהו שם באיזור אח"כ שוב נתתי גז אבל לחצי עם היד על המכסה של הקרבורטור והרעש היה יותר חלש, בדקתי אם הפילטר או הבית פילטר שלו משוחרר אבל לא מוזר...
  7. שלום לפני כמה ימים התעוררה בעיה ברכב (סוזוקי סוויפט 91 1000 ידני) ברגע שאני לוחץ על הגז ואז מניח לו המנוע מתחיל לעשות רעשים כאילו המכסה מנוע עוד שניה עף עריכה: חשוב לציין שאני מגיע להילוכים גבוהים יותר נניח רביעי אז זה יותר שקט העמדתי את האוטו כדי לבדוק את הבעיה, עכשיו בהתחלה חשבתי שזה הפח האכול חלודה שלי אבל לבסוף שמעתי את זה מכיוון הקרבורטור(לא מזמן שמתי פילטר חדש), בעבר הבעייה לא צצה,מה זה יכול להיות? תודה מראש לגאוונים כאן...
×
×
  • תוכן חדש...