שלום לכם, בשבוע שעבר החלפתי את הרכב שלי הישן ברכב שנתון 2008 מדגם סיטרואין C4,
את הרכב קניתי ממגרש מכוניות בו הרכב שכב בערך שבועיים ללא טעינה (הם בד"כ מנתקים את המצבר ופה לא נתקו)
הסוכן רכבים הניע לי את הרכב עם בוסטר והרכב עבד כשורה, עבר בדיקה במכון והכל היה תקין.
יום-יומיים לאחר מכן התחילו להדלק לי מנורת ESP ו ABS ביחד אבל לא עשה לי בעיה בהנעת הרכב
(מה שאומר שהרכב נטען כשורה כי בכל זאת לא היה לו טעינה במצבר כשקניתי אותו וכל הסופ"ש השתמשתי בו גם בנסיעה מחוץ לעיר)
הבוקר כשרציתי לנסוע לעבודה - הרכב נפתח עם השלט, הרדיו נדלק, יש צופר, יש דיבורית אבל להפעיל את הסטארטר כנראה לא היה לו כוח,
מקריאה בפוסטים כאן בפורום הבנתי שלצרפתיות יש לא מעט בעיות חשמל וכאשר המתח נמוך נדלקות מנורות (כמו ABS ESP שנדלקו לי) ככה סתם.
הנעתי את הרכב עם כבלים - הניע!
הגעתי לעבודה ולאחר חצי שעה שוב הניע, נסעתי נסיעה נוספת אך קצרה (קילומטר אולי) עם מזגן ושוב נדלקו לי המנורות שדברתי עליהן בהתחלה.
לאחר שעה-שעתיים שוב כל המערכות עובדות, רדיו, דיבורית, קודן אך לא מניע.
יכול להיות שהאלטרנטור מקולקל או שזה תסמין של מצבר?
ישנה מנורה שנדלקת כאשר האלטרנטור מקולקל?
האם מצבר בן שנתיים ככה מהר מתקלקל (06.05.2012)?
האם כשאכניס את הרכב למוסך, המכונאי ידע לאבחן במדוייק את התקלה ע"י חיבור למחשב הרכב?
יש סיכוי שאם המצבר התקלקל, האלטרנטור יכול להדפק מזה?
תודה מראש לכל העוזרים, אחלה של פורום!