שלום לכולם.
גם אני סובל מרעש והמתקין שלי לא מצליח להיפתר מהם.
מישהו יכול להסביר כיצד לבצע "להאריק את הסיכוך של ה RCA ישירות לגוף ה-HU ---> ניסיתי זאת והבעיה נפתרה לחלוטין !"?
כאשר ה HU הוא המקורי של הרכב אז יש פחות רעש אך כאשר החלפתי ל קנווד 991 אז הרעשים גברו.
מחכה לעזרתכם.
תודה