Jump to content

s4yeh

  • הודעות

    29
  • כאן מאז:

הנקודות של s4yeh

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אחי "זול" זה זבל אם שגיעות כתיב
  2. תודה אחי
  3. כן אחי הלכתי לנגר עשיתי אותה לפי הנתונים לתיבה פתוחה..
  4. יש מגבר כזה אחי קח קישור תראה.. http://www.punch-s.com/aecommerce/c1027/20854.php וואלה תודה לכם חברים..והמערכת עדיין לא מותקנת אני יכול לצלם לכם את החלקים אם אתם רוצים כי האוטו עדיין לא סגור .. יש לי מיציבושי לנסר ואני מפחד לשים אותה שם כי תוך יומיים גונבים אותה פה מלא בדואיים
  5. תמונות יהיו יותר מאוחר זה עדיין בבית עוד לא הרכבתי
  6. אז ככה המערכת שלי היא כזאת. HU : Pioneer DEHP6000IB רמקולים : פיוניר 400W 6.9 מגברים: GTO1004 JBL LANZAR VIBE 2000D סאב: רוקפורד P3 (2 סאבים) קומפוננט: ROCKFORD FANATIC X קבל מתח ף Sound Quest 1 Farad
  7. הפיוז שרשמת זה הכבל מתח? לזה ? http://www.cheaper.co.il/Product.asp?ProID=1535
  8. מה תהליך החיבור של כבל מתח ?(כאילו תרשים זרימה) תודה רבה לעוזרים
  9. צום קל וגמר חתימה טובהה מצטער אם פגעתי ממישהו סליחההההה
  10. קודם כל מה התקציב שלך ..אולי יהיה אפשר להרכיב משהו יותר טוב.. אם אתה נעול על אחד מהסבים תלך על רוקפורד יותר איכותי מגבר לא משהו ..אתה יכול ללכת על משהו יותר טוב
  11. תודה רבה אודיו קינג עזרת לי מאוד
  12. ב1 אום לא טוב לחבר 2 סאבים כאלה ב2000RMS??
  13. מה דעתכם על הסאב הזה ? http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=W12GTI&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=172&aff=Zap&lang=HE ואיזה מגבר עד 3K אתם ממליצים לי ל2 סאבים כאלה.. אם זה בלתי אפשרי אז בשביל אחד כזה
  14. שמע אחי כמו שזה שלפני אמר כל אחד טעם שונה .. אני אישית שמעתי את הסאב הזה והוא באמת נשמע מאוד טובב.. http://www.sonicelectronix.com/item_3489_Boston+Acoustics+G512-44.html והמגבר הזה שמעתי אותו והוא מאוד נקיי וחזק... http://www.sonicelectronix.com/item_6471_Alpine+MRP-M650.html בהצלחה בבחירה
  15. חחחחחח קליפורניה בום חח בררה
×
×
  • תוכן חדש...