Jump to content

BMW Fanatic

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי BMW Fanatic

  1. שאתה אומר שהאיביזה לוקחת את הwrx הסטנדרטית בהאצות ביניים אתה מתכוון שגם האיביזה סטנדרטית? כי אם כן אז אתה טועה בגדול, לחצתי עם איביזה עם צנרת וגודשת באר משהו, בשני שלישי רביעי והייתי לפניה ב 2 מכוניות בערך, ואני wrx prodrive סטנדרטית. אגב לwrx יש דיפרנציאל מוגבל החלקה מאחורה?
  2. יש לי wrx pro 2002, הדיפרנציאל מאחורה הוא מוגבל החלקה??
  3. איך זה שהפורש עולה יותר?? מה קורה אחרי 10 20 שנה?? רוב ה911 האספנות שנוסעות בעולם היום שגילם 30 פלוס, לא עברו שיפוץ או אוברול כלשהו! לדעתי בgtr יש יותר מדי אלקטרוניקה....האוטו עושה את רוב העבודה לנהג...הפורש טהורה...לא נהגתי על אף אחת מהן, אבל אני בטוח שאני יהנה יותר בפורש, כן בטוח, גם התחושה האקסלוסיבית...הניסאן וכל היפניות זה תמיד מרגיש כמו רק אוטו, כאילו תחושה של משהו שמייצרים רק כדי למכור...אני חושב שבניסאן עשו את כל המאמצים כדי להוציא תוצאות על הנייר נטו.. אני חושב M3 זה אוטו יותר מהנה ויותר טהור....מנוע אטמוספרי(הכי טוב בעולם) גיר ידני והנעה אחורית... היתה לי ב.מ.וו 323 ידנית קופה 96, שאהבתי מאוד מאוד מאוד, תמיד שהייתי יושב באוטו הייתי מקבל תחושה כאילו במיוחד בשבילי ייצרו את האוטו הזה, היום יש לי wrx prodrive 2002 ונכון היא הרבה יותר מהירה מהב.מ.וו... אבל נגיד התאוצה בב.מ.וו היא לינארית, עם תגובה מיידית של המצערת משהו שאין באימפרזה, נכון היא תאיץ מהר יותר אבל השאלה איך...הב.מ.וו עושה את זה יותר טוב, ההגה יותר טוב כי הגלגלים הקדמיים מחוברים רק להגה וכל סיבוב זה חוויה בגלל ההנעה האחורית... יש הרבה נתונים שאי אפשר לרשום על הנייר....
×
×
  • תוכן חדש...