שלום יש לי בעייה בסטרטר ביונדאי h100 מסחרית כאשר אני נוסע 3 קילומטר או שהמנוע חם אחרי נסיעה ארוכה אז הסטרטר לא מצליח לסובב את הגלגל תנופה כאשר המנוע קר הוא מניע בקלות כאשר חם הוא לא מניע התיעצתי עם מישהו והוא אומר לי זה העוגן שבסטרטר צריך לנקות אותו עם נייר זכוכית ואני עכשיו רוצה לשמוע אותכם מה תגידו לי אולי זה הפחמים ניגמרו???
ויש לי גם ביזמן שאני מניע יש קצר בחוטים של הסטרטר החוטים החיצוניים ממה זה ????