Jump to content

tomshimoni18

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי tomshimoni18

  1. ברשותי פולו שנת 96 מנוע 1600 אשר מידת הצמיגים היא 175/65/13 אני רוצה לשים ג'אנטים האם אני יכול לשים ג'אנט 14 ושהוא יהיה חוקי?
  2. ברשותי פולו שנת 96 1600 גיר רגיל ורציתי לדעת איך הולך כל התהליך של החלפת מידת הג'אנט ברישיונות כדיי לשים ג'אנטים. המידה שכתובה ברישיונות היא 175/65/13 ואני רוצה לשים ג'אנט 14 איך אני עושה זאת? תודה מראש.
  3. למישהוא יש אולי מושג איזה דברים יכולים להיות חוץ ממה שאמרו כבר?
  4. לפני כמה ימים התחילה הבעיה מדובר בפולו 1600 שנת 96, לפעמים כשאר אני פותח סוויץ ואני מניע הנורה של הABS נדלקת ואז נכבת ולפעמים היא נשארת דולקת באופן קבוע, גם הנורה של הכרית אוויר עושה את אותה הבעיה. רציתי לדעת מה יכולה להיות הבעיה ? תודה מראש...
×
×
  • תוכן חדש...