בעיה כרונית של האוטו. כך לפחות הסבירו לי במוסך (מורשה כמובן). אחרי 85000-90000 ק"מ אתה שומע רעש מעצבן כשאתה מתקרב למהירת של כ-100 קמ"ש. אין בזה משהו בטיחותי, עד כמה שאני מבין, אבל זה מוציא אותך מדעתך. אז החלפתי מיסב גלגל אחורי שמאלי ולפני כאלף ק"מ בערך, הלך גם הימני וגם אותו החלפתי. סה"כ בערך 3,000 ש"ח עלה התענוג הזה. אבל זהו.
לא משהו רציני, פשוט מעצבן. לא בעיה שאמורה לגרום למישהו לא לקנות ג'אז. בוודאי שלא הדגם החדש - יכול להיות ששם טיפלו בעניין.