וואו חברים,
אני המום ומוקסם מהדיון האקדמי שהתפתח פה בהמשך לשאלתי.
אכן, הנוחות חשובה לי מאוד מאחר ואני נוהג מרחקים גדולים יחסית (כ-4,000 ק"מ בחודש).
הכוונה שלי היא להגיע למכון בזמן שהם עורכים את הבדיקה (הם חייבים לערוך בדיקה בשביל האחריות) ובמידה ויהיו לי חשדות אעביר אותו בדיקה נוספת מטעם עצמי.
האחריות שהם נותנים היא לכל המכלולים ברכב, לא רק מנוע וכו' אלא גם למערכת חשמל מרכזית, מיזוג אוויר, הידראוליקה ועוד.
האחריות היא של חברת אוטוסרב, ולפי מה שהוסבר לי יש השתתפות עצמית של 180 ש"ח. כמו כן הוסבר לי שאחרי שתיגמר שנת האחריות מטעם החברה, אני יכול להמשיך ולקבל אחריות זו תמורת תשלום.
אשמח לשמוע עוד, ולדווח בהמשך.
יופי של אתר,
תודה