Jump to content

נהג רגיל

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי נהג רגיל

  1. וואו חברים, אני המום ומוקסם מהדיון האקדמי שהתפתח פה בהמשך לשאלתי. אכן, הנוחות חשובה לי מאוד מאחר ואני נוהג מרחקים גדולים יחסית (כ-4,000 ק"מ בחודש). הכוונה שלי היא להגיע למכון בזמן שהם עורכים את הבדיקה (הם חייבים לערוך בדיקה בשביל האחריות) ובמידה ויהיו לי חשדות אעביר אותו בדיקה נוספת מטעם עצמי. האחריות שהם נותנים היא לכל המכלולים ברכב, לא רק מנוע וכו' אלא גם למערכת חשמל מרכזית, מיזוג אוויר, הידראוליקה ועוד. האחריות היא של חברת אוטוסרב, ולפי מה שהוסבר לי יש השתתפות עצמית של 180 ש"ח. כמו כן הוסבר לי שאחרי שתיגמר שנת האחריות מטעם החברה, אני יכול להמשיך ולקבל אחריות זו תמורת תשלום. אשמח לשמוע עוד, ולדווח בהמשך. יופי של אתר, תודה
  2. תודה על התגובה, כפי שציינתי קודם, העסקה כוללת אחריות לשנה, למעט השתתפות עצמית של 180 ש"ח. אחר כך אפשר להמשיך לשלם באופן "עצמוני" לחברה שנותנת אחריות.
  3. שלום לכולם, ביקרתי היום במגרש רכב שמייצג את אחת מחברות ההשכרה והליסינג המוכרות. הציעו לי בכ-45 אלף שקל רכב מסוג סיטרואן C5 שנת 2002, נפח מנוע 2000, יד שנייה עם 110 אלף ק"מ. הרכב הובא לסוכנות כטרייד אין. כמובן שהוא עבר את כל הבדיקות של החברה ויש לו אחריות לשנה. הייתי שמח לשמוע את דעתכם על הקנייה עצמה: המחיר באזור המחירון, האם הוא גבוה מדי? האם עלי לחשוש כשאני קונה רכב כזה מחברת ליסינג? מה דעתכם לגבי הרכב עצמו, והאם יש דברים מיוחדים שאני צריך לשים לב אליהם לפני הקנייה? בדיקות מיוחדות למכלולים כלשהם? שאלות שאני צריך לשאול לפני שאני מחליט? בתודה מראש ובברכה
×
×
  • תוכן חדש...