Jump to content

shaiat

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shaiat

  1. לגבי כמות השמן שירדה - האם בדקת לאחר הטיפול שמילאו עד למקסימום ? אם לא בדקת סביר להניח שלא מילאו. על כל פנים אם אתה נוסע והרכב לא מעשן תוך כדי נסיעה, אזי סביר שהכל בסדר והעשן שאתה רואה הוא עקב הטמפ' הנמוכות שיש כרגע בחוץ.
×
×
  • תוכן חדש...