מדובר על דגמי איביזה 1400/1600 מודל 95-97.
שואל מכיוון שכבר עייפתי מלמצוא פיאסטה במצב טוב, ובדקתי כבר 4 שפרסמו ב yad2.
(האחרונה שנראתה הכי טוב גם לקחתי לבדיקה במכון,- דינמיק מודל 97, המנוע מפיק 28% ודרוש שיפוץ מיידי, מכות שלדה וקצה שלדה, חלודות ורקבונות בכל המנוע והמרכב, בעיה במערכת מיזוג, ועוד ועוד). כמובן שהתרחקתי.
לכן התחלתי לפזול לכיוון האיביזה, שהפרש המחירים בינה לפי הפיאסטה זניח.
אני משער שעלות החלפים יקרה יותר השאלה בכמה,
והאם הרכב אמין ובעל צריכת דלק טובה.
בקיצור, מתאים לסטודנטים או להתרחק?