Jump to content

מור הגבר

  • הודעות

    0
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מור הגבר

  1. חייב למכור חברה 2000 שקל! לא יורד פחות הטיסה שלי מתקרבת !!!! הקפצה
  2. אהלן שמי מור יש לי פיאסטה שנת 91 צבע לבן מנוע חדש גיר חדש הכול שם מסודר הרכב במצב תקין לחלוטין רק שהרכב ללא טסט כבר 3 חודשים והוא עובר בקלות אני דורש על הרכב 3 אלף שקל שהמחירון הוא 5 יש אפשרות לרכוש איתו מערכת שמע עם סאב פיוניר 1000 מערכת MP של פיוניר רמקולים אחוריים וקומפוננטים +מגבר 1200 וואט אחלה רכב אני נהנתי איתו חצי שנה אני טס לחו'ל אז חייב למכור אני ממש לחוץ למכור על מנת לעוף מי שמעוניין 0547498583 ואייסיקיו 377542545 | הרכב http://www.fayzak.co.il/lightforum1/modaot/upload/19112007_233558_8750758177_.jpg מור..
  3. למכירה סאב פיוניר 1000 סידרה מאוד טובה אני לא מבין אומנם בסאבים אבל הוא יודע לתת בראש היה לי פ'גו 205 מדהים של סאב אני טס לחו'ל ומוכר את כל המערכת שכוללת סאב קומפוננט ומערכת MP3 של פיוניר אז מי שמעונין אני אשמח 0547498583 מור.. אני גר בצפון ליד נהריה אז כל הקודם זוכה עם תיבה הסאב מגיע מוכן ישר מהרכב השתמשתי בו חודש וחצי לאחר הצבא ועד עכשיו הוא לא עבד והוא חדש!
×
×
  • תוכן חדש...