Jump to content

betihut

  • הודעות

    44
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי betihut

  1. היי אנשים יש לכם מושג במקרה מהו גודל הרמקולים בדלתות של הבלייזר 85 4X4 העגולים הללו תודה מראש
  2. היי אנשים טוב אז ככה מיצובישי אקליפס אטמוספרית למכירה שנה 1993 מנוע 2000 גיר רגיל הרכב חדש מדהים ונוסע חלום שמור לחלוטין גם בפנים וגם בחוץ וכמובן יש מערכת משהו לא רגיל אין שיפורים וכאלה במנוע אז הכל חדש. אגב מבחינת היד הוא יד שניה והסיבה למכירה היא התרחבות המשפחה אגב לגבי המחיר 50000 ש"ח הכי חשוב אין שום תאונות וכאלה
  3. היי אנשים יקרים יש לי ולוו XC70 שנת 2001 ומדי פעם כאני מניע אז הסטרטר כאילו נחנק ולא מניע ואז כשאני מנסה שוב אז זה בסדר למשהו יש רעיון? זה מזכיר הפסקת נשימה רגעית תודה מראש
  4. היי חברה מאזדה MX5 2006 אדומה מדהימה יד ראשונה ועם 14000 ק"מ , זהו בעצם. אסף 0546601874 הרכב באיזור אשדוד מחירון.
  5. אודי A3 2003 יד שניה מדהימה הכי מפוארת הכל עור כסאות רקרו וכמובן גיר טיפטרוניק סאנרוף וכ"ו מחיר מחירון חבל על הזמן של רכב. אסף 0546666385
  6. למכירה וולוו C70 קופה מדהימה + תוספות הרכב שנת 2000 יד שישית , ללא תאונות ופשוט נוסע מדהים אגב הרכב מאד נדיר בעולם ובארצנו מחיר 110000 מחיר אחרון המחירון 132000 0546666385
  7. ולוו קופה C70 שנת 2000 ללא תאונות פשוט מדהימה ונדירה הרכב יד שישית 141000 ק"מ וטסט לשנה המחירון 132000 מחיר נדרש סופי 110000 0546666385
  8. למכירה R1 2004 חדש לחלוטין 1034 ק"מ !!!! מחיר 110000 אסף 0546666385
  9. למכירה ולוו C70 מדהימה שנת 2000 חדשה לגמרי, הדגם הכי מפואר בלי תאונות וכמובן מטופלת בחברה ,רכב פשוט מדהים. פרטים שנת 2000 מנוע 2400 HP טורבו יד שישית (בגלל איזה עיקול) 140000 ק"מ הרכב חדש לגמרי. ואגב מחיר 135000 סופי סופי מחירון 154000 ואגב הרכב הוא בדיוק כמו בתמונה
  10. betihut

    חוק הידיים

    האם זה נכון שעוד מעט לא יהיה רשום איזה יד הרכב?
  11. למכירה ולוו C70 קופה רכב נדיר ויפה הרכב במצב חדש לחלוטין פשוט חובה לראות והמחיר הוא 135000 שזה ממש מציאה אסף 0546666385
  12. היי חברה יש לי אימפרזה טורבו 2000 ובכן התקנתי ברכב זה ציפ שעון טורבו וברז טורבו ומאז אף על פי שהשעון אמור להתייצב על 20 PSI או 18 כשאני לוחץ השעון עולה ל20 ואז ישר חוזר ל13 שזה נחשב גרוע ועליי רק לציין שזה כך בכל ההילוכים האותו פשוט נחנק חברה תצילו אותי אני בדיכאון תודה מראש ספי.
×
×
  • תוכן חדש...