Jump to content

VinnyX

  • הודעות

    1,108
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של VinnyX

נהג שודים

נהג שודים (6/14)

1

מוניטין

  1. התקנה מעולה! אני רואה שיותר אנשים מאמצים את גישת ה"מצבר במקום גלגל ספייר" שלי, אבל אתה לקחת את זה צעד קדימה ואפילו השארת את הגלגל ספייר! >תוצאה מכובדת מאוד! >התקדמת המון מאז שהכרתי אותך! >בחירת רכיבים וביצוע של ההתקנה יוצאים מן הכלל! >נתת לבוריס בראש! כל הכבוד גבר! שמח לראות את החבר'ה הצעירים מתקדמים מהר. מהר מאוד! אהמ אהמ... חוצמבוריס אההההמ...
  2. זהו! התחרפנת סופית! די לדבר יידיש בפורום אדי! אני גם רוצה להבין מה אתה מדבר שם... בכל מקרה, הפרויקט נראה מצוין, אני מאוד אוהב את ההשקעה כל הכבוד אדי. אני נכנס מדי פעם להתעדכן וכל פעם יש משהו חדש, זה אומר שאתה עושה משהו נכון, אז אתה יכול להיות רגוע. בהצלחה בהמשך!
  3. אדי, הבית גלגל זה גם ככה חתיכה מאוד עבה, אין טעם לשים עליה בידוד. תשקיע יותר בכנף האחורית ובחתיכת פח המעפנה בין הבית גלגל לכנף. אם כבר, שים שם ספוג. לספוג את כל הרעשי כביש מהצמיגים, יותר חשוב מבידוד לדעתי.
  4. דוד אתה בטוח לגבי ההחלק המובלט?? עזוב אותו, הוא Hater! לא משנה מה תגיד לו הוא ישנא אותך ואת מי שעשה אותך. טל, אולי תבוא למפגש מרכז הקרוב? סתם שנפגוש אותך, אולי נצליח להראות לך צד אחר של אודיו לרכב. בטוח שלא נצליח לשנות את דעתך, לא במפגש אחד, אבל אני סבור שנצליח לגרום לך לחשוב טיפה! טיפ טיפונת טיפה אחרת. אני מקווה...
  5. אני יכול... אם תרצה גם ניתן לך לשמוע איך נשמע 25 וגם 23 ו22 הרץ... group delay... זה נושא מעניין בפני עצמו. תגיד לי מה אתה חושב על הגרך הבא:
  6. רמקול עם היענות טובה זה טוב. אבל שוב, אותה היענות נמדדת בIB כשהרמקול מורכב על לוח ענק שמבודד את הגלים הקדמיים מהאחוריים. ברגע שהכנסת אותו לרכב, הכנסת אותו לתיבה קטנה ולא מבודדת בעליל, הרכבת אותו על חתיכת עץ קטנטנה שמורכת על חתיכת פח גדולה יותר, משם נמשיך לעובדה שהרמקולים פאקינג מורכבים אחד מול השני!!! WHAT?!? אתה מבין לאן אני חותר... זה לא כמו לבנות תיבה טובה וגדולה בבית שעשויה מMDF 19 ובפנים יש לך 5 ס"מ של ספוג אקוסטי וכל הדבר הזה כנראה חזק וקשיח יותר מהפח שלך באוטו פי 500... אנחנו בבעיה חברים... אז מה עושים?? מתחילים להתקין רמקולים בתוך תיבות! אבל איך?????? זאת השאלה...
  7. אוקיי, אז כיוון עם RTA זה בסיס טוב ונכון ובעצם אומר לך שהרפרודוקציה, שחזור של הסאונד במערכת הנתונה שלך במצב הנתון הזה כרגע, במיקום המדויק הזה כרגע של המיקרופון, בהנחה שבשיר אין הבדלי גיין בין שני הערוצים, היא רפרודוקציה נכונה או טובה או מדויקת, תכנה זאת איך שאתה רוצה, העיקר שהבנת את הכוונה. ומה הלאה?
  8. אדי - עזוב אותך תרבות דיון אגרסיבית או עוקצנית, אתה לא שוטר תנועה וזה לא איילון. אל תנסה לכפות על אנשים הרגלי תרבות דיון, זה לא עובד! מניסיון... לנושאנו - הרבה אנשים חושבים שFR שטוח ככל האפשר יוביל אותם לתוצאה שהיא "נאמנה למקור". מצד אחד, זה נכון. FR כמה שיותר שטוח באמת יתן לך את הסאונד הכי נקי, אבל האם זה באמת איך שזה נשמע לזמר או ללהקה בעת שהם מקליטים? אני חושב שלא. לדעתי, הסיבה לכך היא עיבוד סאונד מאוד מאוד אגרסיבי שעושים הטכנאי סאונד של האולפנים, המאסטרים. הסאונד עובר דרך פילטרים ומחשבים והמון המון בלאגן בדרך, מה שהזמר שומע כשהוא מקליט ומה שאתה משחזר אח"כ זה עולמות שונים. יעידו על כך החברים שאמרו מקודם שהם היו באולפנים ועבדו על מאסטרינג. הבעיה במושג "אודיופיל" זה לא האם הוא אוהב סאונד או מוזיקה או רוצה סאונד מושלם וכו', הבעיה שהם רוצים להגיד "יש לי...". יש לי את המגבר הכי יקר. יש לי את המגבר מנורות הכי מטורף והכי גדול והכי טוב. יש לי את הרמקולים הכי יקרים ומטורפים. ויש לי ויש לי ויש לי! פה מתחילה הבעיה, וזה מחזיר אותי לתגובה הקודמת שלי, שבה אמרתי: לדעתי, אודיופיל זה לא הבנאדם עם הציוד הכי מטורף, אלא אדם שמבין מה לעזאזל הוא שומע ולמה זה נשמע ככה, למה רמקול א' שונה מרמקול ב', למה מגבר א' שונה ממגבר ב'. אני עדיין דוגל בעיקרון שסאונד טוב, מקורו בציוד טוב כמובן, אבל לא מחייב "הכי" טוב. והכי חשוב, הבנה!!! כל זה מתחבר למה שאדי אמר, שהבעיה מתחילה באנשים. PEACE!
  9. אדי, אתה טועה! אני לא מסכים איתך אז אתה טועה! אני צוחק! באמת היו פה הרבה ריבים, בגלל זה הפסקתי להיכנס לפה, אבל השרשור השני שלך די החזיר לי את החשק להיכנס לפה מידי פעם ולראות מה קורה פה בגראונד זירו. בכל מקרה, אני חושב שאודיופיליות זה לא רק להשקיע סכומים מטומטמים של כסף למען משהו שאתה יודע מראש שלא תשיג. זה הגדרה כ"כ לא נכונה. כמו שתגיד שנהג אמיתי זה מי שנוהג על למבורגיני. ממש לא נכון. לא חסר נהגים טובים שנוהגים גם על גרוטאות, כי מה לעשות, אין כסף! הכל שאלה של מה אתה מצליח לעשות עם הקצת שיש לך, אני מכיר אנשים שיש להם ציוד ששווה רכב חדש מהחברה ועדיין ההבנה שלהם בסאונד היא אפסית, אין להם מושג איך נראה אפילו אות חשמלי, איך עובד מגבר, איך עובד רמקול, מה זה DSP ואיך זה עובד, מה זה אומר כל המספרים האלה של הקצב דגימה וכו' למשל: 192Khz, 44.1Khz מה ההבדל ביניהם, וכו'. כמו שיש הרבה אנשים עשירים שיש להם פרארי, למבורגיני, קורבטים למיניהם, אבל עדיין אין להם שמץ של מושג בנהיגה ולא יודעים לנהוג. לפי דעתי, אודיופיל זה בן אדם שיכול לגרום גם לציוד הפשוט ביותר להישמע טוב, ויש לו המון ידע בסאונד ואיך דברים עובדים. פחות נצמד לתיאוריות ויותר נצמד לעובדות. רמקול X נשמע יותר טוב מרקול Y, למה? והוא גם עונה על זה. זה אודיופיל! אתה שומע את הזמזום הקטן הזה ברקע? זה כנראה קבל אלקטרוקקה שהתנפח לי כנראה ולא מסנן מספיק DC. זה בנאדם שיצליח גם להבין סאונד ולדעת בדיוק מה קורה במערכת שלו בכל רגע נתון. זה אודיופיל. זה הקטע, הוא לא יודע איך זה נשמע, אבל בגלל שהרמקולים האלה בטח עולים כמו משכנתה שנתית אז הוא מניח שהם נשמעים טוב.
  10. הרבה זמן לא נכנסתי לפורום הזה מפאת חוסר עניין. ואני שמח לגלות שכאשר החלטתי לבקר ולראות מה קורה פה, לאדי עלה החום והוא החליט להשתגע שוב. הנה שרשור שהייתי שם ראשון בדביק מעל כולם. יחידת ראש טאבלט שמוציאה סיגנל אופטי בפחות מ2K?? רעיון מעולה אדי! ישבתי עכשיו במשך שעה וחצי קראתי את כל השרשיר ופשוט לא הצלחתי להפסיק! המון מידע, המון נתונים, פשוט תענוג לראות את אדי בכושר פורומי מלא! כבר מזמן חשבתי לעבור לטאבלט בתור יחידת ראש, אבל הגייפד יקר בלי סיבה וכל הציוד ההיקפי בשביל להכניס אותו לרכב זה סכומים לא מבוטלים שלא מצדיקים את זה. לכן, ירדתי מהעניין מהר מאוד. עכשיו כשאני רואה את השרשיר שלך אדי, אני מרגיש את הרצון הזה שוב... בהצלחה עם הפרויקט! אשמח לראות איך אתה עושה את בדיקות הRTA, אני מכיר את התיאוריה ואת הבסיס אך לעולם לא יצא לי עדיין לראות את זה במו עיניי. עריכה - לבחור שהביא פה קישור לסאונדמן - הם לא סתם חבר'ה מאמריקה שמתקינים גייפדים בדש הם אבי תורת הגייפד בדש! המטרה העיקרית של דאג כשהוא עבר לסדנה החדשה הייתה להתרכז בהתקנות של גייפדים בדש, אבל מצא את עצמו חוזר להתקנות מלאות בלית ברירה. (ממש מסכן! ).
  11. איתמר, כבעלים של הצמיג הנ"ל במידה 195\50\16 על וולוו S40 T4 ידנית, קשה לי להגיד עליהם שהם אוחזים, הם אולי מתאימים לרכבים קטנים וחלשים אבל אפילו 200 כ"ס ו30 קג"מ בהילוך שני על יבש ושלישי על רטוב גורמים לצמיג הזה להרגיש כמו צמיג סיני זול, שלא לדבר על מצבים שבהם נהגתי על כבישים מאוד ישנים וחלקלקים והצמיג פשוט לא אוחז. קריסת הדופן שהוזכרה פה, לא הרגשתי אותה בצורה משמעותית עד עכשיו, הצמיג עובר בדיקת לחץ על בסיס שבועי עם משאבת האופניים של אבא אני דואג לשמור על לחץ של 32-3 מקדימה ו34-5 מאחורה, הסיבות לכך הן משקל והרבה תת היגוי... ה-מ-ו-ן תת היגוי. לא הייתי ממליץ על הצמיג הזה למי שיש לו רכב גדול ו\או קג"מי. אני בודאות אחליף אותם עוד השנה, למרות שנשאר עליהם עוד המון בשר, הצמיג באמת לא נשחק, גם לא הקדמיים... קצת תמוה האמת. בסה"כ ביצועים די נמוכים. קיבלתי המלצה מחבר על הפדרל 595, מה הדעה הרווחת לגבי הצמיג הזה?
  12. כל אחד פה פתח דוקטורט על איך לשטוף את האוטו... הייתם מתים שיהיה דבר כזה בארץ!
  13. אם אתה רוצה עבודה סובייטית איכותית, יש ברחוב יוחנן הסנדלר מאחורי הסניין של זגגות רכב רמי, יוני אופנועים, הכניסה היא ליד יוני. יש שם את אלכס הוא תותח. אם אתה מעדיף זול מאשר איכותי, לך לערבים. אי אפשר להתחרות במחירים שלהם.
  14. לבדוק פיוזים בעין זה לא מספיק. מניסיוני, לפעמים כשפיוז נשרף המגע באמצע נשרף ולא מוליך חשמל אבל לעין הוא נראה שלם. תעבור עם מולטימטר במצב דיודה (זה נראה כמו חץ עם קו עליו) ותיגע בשני המגעים של הפיוז בו זמנית אם אחד לא מצפצף זה הפיוז השרוף. ופעם הבאה שאתה מתעסק עם החשמל ברכב, תנתק מצבר!!
  15. שלום, אני מחפש לשדרג את הTD04 שלי למשהו קצת יותר רציני ולהתחיל לטפס בשיפורים לכיוון ה300 סוסים. תחנה ראשונה תיהיה באיזור ה250. לכן טורבו גדול יותר זה חובה. מחפש את אחד מהדגמים הבאים: TD05H-16G TD05-16G ווייסטגייט פנימי כמובן. טלפון: 0528-010201 שלומי. תודה.
×
×
  • תוכן חדש...