Jump to content

אימברזה

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אימברזה

  1. התקציב- כמה שפחות ככה טוב יותר.. פשוט רוב התקציב בוזבז על רכישת הרכב ולא נותר כל כך למערכת... בעקרון השמיעה ברכב היא מצויינת, הרמקולים הקדמיים שקיימים בו איכותיים מאוד (אין לי מושג מה יש שם אבל שומעים טוב) ואני פשוט מעוניין להוסיף רמקולים אחוריים באמת חשבתי על רמקולים של קנווד (אגב, בין החברות המוכרות יש חברה שנחשבת איכותית יותר?) אבל כנראה שנעשה סקר שוק קטן ונחפש משהו איכותי וזול.. תודה!
  2. טוב אז ככה.. קודם כל, יש לי אימפרזה 2001 דור קודם.. כדי לוודא- המקום לרמקולים מאחורה זה 6X9? (אני רואה את החור לרמקולים אבל אני לא בטוח אך קוראים לצורת הרמקול) בכל מקרה... נניח שההד יוניט שלי מוציא הספק של 4X50 איזה עוצמה של רמקול תתאים לי? רק עד 50W? יותר מ-50W אבל עד גבול כלשהוא? או שככל שההספק של הרמקול יהיה גבוה יותר השמיעה תהיה טובה יותר?
×
×
  • תוכן חדש...