התקציב- כמה שפחות ככה טוב יותר..
פשוט רוב התקציב בוזבז על רכישת הרכב ולא נותר כל כך למערכת...
בעקרון השמיעה ברכב היא מצויינת, הרמקולים הקדמיים שקיימים בו איכותיים
מאוד (אין לי מושג מה יש שם אבל שומעים טוב) ואני פשוט מעוניין להוסיף רמקולים אחוריים
באמת חשבתי על רמקולים של קנווד
(אגב, בין החברות המוכרות יש חברה שנחשבת איכותית יותר?)
אבל כנראה שנעשה סקר שוק קטן ונחפש משהו איכותי וזול.. תודה!