Jump to content

itaymen

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי itaymen

  1. שלום, בהונדה ג'אז המזגן מוציא ריח חריף לא נעים בשתי הדקות הראשונות להפעלתו. אח"כ זה מסתדר, הריח נעלם. מה הבעיה במזגן? איך מתקנים? תודה.
×
×
  • תוכן חדש...