Jump to content

itaymen

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של itaymen

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום, בהונדה ג'אז המזגן מוציא ריח חריף לא נעים בשתי הדקות הראשונות להפעלתו. אח"כ זה מסתדר, הריח נעלם. מה הבעיה במזגן? איך מתקנים? תודה.
×
×
  • תוכן חדש...