Jump to content

djbenny

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי djbenny

  1. שלום לכולם, ברשותי ביואיק לה קרוס החדשה . כאשר אני נוסע לאחור נסיעה איטית אני שומע מין חריקה מסויימת בעת סיבוב ההגה . הדבר קורה רק בנסיעה לאחור במהירות איטית . כמו כן, בנסיעה במהירות של 95-105 קמש ישנם רעידות קטנות בהגה . האם מישהו יכול לעזור לי ולאמר לי מה הבעיה/ות ברכב ?
  2. צהריים טובים ושנה טובה לכולם . אני שוקל לבצע רכישה של הרכב הנ"ל, והייתי מעוניין לקבל חוות דעת מאנשים שיש להם את הרכב (במנוע 3.0) . תודה רבה .
×
×
  • תוכן חדש...