שלום לכולם, ברשותי ביואיק לה קרוס החדשה .
כאשר אני נוסע לאחור נסיעה איטית אני שומע מין חריקה מסויימת בעת סיבוב ההגה .
הדבר קורה רק בנסיעה לאחור במהירות איטית .
כמו כן, בנסיעה במהירות של 95-105 קמש ישנם רעידות קטנות בהגה .
האם מישהו יכול לעזור לי ולאמר לי מה הבעיה/ות ברכב ?