Jump to content

v-tech

  • הודעות

    122
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי v-tech

  1. שלום! אני מעוניין להשקיע בהגברה לרכב 4000 ש"ח. אני רוצה לקנות בסכום הזה סט של 4 רמקולים, מגבר, סאב, ופאנל מערכת. איזה סכומים כדי להשקיע בכל אחד מהאביזרים הנ"ל, ושל איזה חברות כדאי לקנות כל אחד מהאביזרים, כדי ליצור הגברה איכותית לאוטו?
  2. במחיר הזה אתה יכול ליקנות פיג'ו 206 שנת 2000 ,ידנית, ראיתי המון כאלה למכירה, ולמרות שאתה "מתעסק עם צרפתיות" אני בטוח שתוכל למצוא אחת שהיא במצב טוב.
  3. איזה שנתון אתה רוצה? ואתה מחפש ידני או אוט'?
  4. אז לא שווה לי ללכת על רכב ספורטיבי במחיר 15K?
  5. אתה תוכל לאפשר לעצמך סיאט איביזה ידנית, שנת 2001, יד שניה ומעלה. הביקורות שקראתי על האוטו רובן היו חיוביות, אז ככה שההיתי ממליץ לך ללכת על האיביזה.
  6. במחיר 15K אפשר למצוא רנו קליאו RSI או איביזה קופה במצב טוב? (שלא יהיה צורך כל שבוע להיות במוסך).
  7. אני מעוניין בגיר ידני, חשבתי יותר בכיוון של סיאט איביזה קופה או רנו קליאו RSI זה אפשרי בסכום הזה?
  8. שלום אני בן 19 מעוניין לקנות רכב שמתאים לצעירים, נוח לאחזקה מבחינת ביטוח, ואמין, הסכום שעומד ברשותי הוא 15K איזה רכב אוכל לקנות? (רצוי שיהיה ספורטיבי).
×
×
  • תוכן חדש...