nangel
-
הודעות
62 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי nangel
-
אני באותה סירה והגעתי לאותו מקום. הצלחתי לרשום את חשבון הגוגל שלי דרך אפליקציית Rest אבל זה לא פותח לי חשבון גוגל בהגדרות הסטנדרטיות. שם יש לי רק חשבון וייז. עד כה הבנתי את הפרטים הבאים: - תמורת כ 350 ש"ח יש מי שמוכן לפרוץ למערכת ולהתקין עליה את חנות גוגל (לדבריו, בלי לעשות רוט ובלי להחליף רום) - המערכת היא, ככל הנראה, של חברת Kaier מדגם KR-1030. שלא תדע מה היא בתיאוריה יודעת לעשות...מישהו אמר Mirror Link ושאר בונוסים? - המערכת נמכרת כיום עם אנדרויד 6. מקווה שהיצרן יתן לנו הנחיות איך לשדרג. אולי זה גם התחלה של פתרון. - ביקשתי מאדי מערכות שיתקינו לי לפחות את גוגל מפות בנוסף לווייז. הם דורשים בתור התחלה אישור מהיבואן. אני ממתין לתשובה מקרסו
-
קורולה 2014 לא בסכנה להיות בריקול על כריות בטיחות? בתור בעל טויוטה לשעבר האמינות מטורפת. 6 שנים בלי צל של תקלה. אבל אי-אפשר להתעלם מהבטיחות או לכל הפחות לדעת למה נכנסים. http://fortune.com/2016/10/26/toyota-recall-takata-airbag-cars/
-
רוכש רכב אפס ק"מ מאלבר. הרכב לטענתם לא במלאי והם מזמינים אותו במיוחד מהיבואן. האם כדאי לבדוק את הרכב במכון לפני העברת הבעלות כדי לוודא שלא עבר תאונה?
-
שוקל לרכוש סיאט ליאון סטיישן. לאחרונה הגיעו לארץ רכבי סיאט ליאון אחרי מתיחת פנים של 2017, למעט דגם הסטיישן. מישהו יודע מתי דגם הסטיישן המעודכן יגיע? שווה להמתין?
-
לא צריכים 7 מקומות אבל אכן התמכרנו למרחב שיש לילדים ולקלות השימוש בתא מטען של הורסו (מעשית הגודל לא מוגבל, שטוח, קל לגישה אפילו לילדים). CX5 אכן נשמע כמו אופציה מעניינת.
-
פתאום מסרב להיפתח למרות שכל שאר הדלתות פתוחות. שומעים את הקליק של כפתור הפתיחה אבל כלום. המצבר הוחלף לפני חודש כך שהוא לא אמור להיות הבעיה. יש הגדרה כלשהי שמונעת מתא המטען להיפתח? אולי לחצנו בטעות?
-
משפחה עם 2 ילדים כרגע שנהנית מהשימושיות של הטויוטה ורסו 2011 למרות שלא צריכים את ה 7 מקומות. מחפשים לשדרג לרכב חדש או כמעט חדש שמתכננים להחזיק כ 5-6 שנים. נוסעים כ 15 אלף ק"מ בשנה. C4 פיקאסו 5 מושבים נראית מושלמת אבל העובדה שמחיר המכירה שלה יהיה נמוך הופך אותה ליקרה יחסית. כנ"ל פיז'ו 3008. הונדה וטויוטה אנחנו לא רוצים כי עדיין מפחדים מנושא כריות האויר התקולות. אוקטביה, ליאון סטיישן וכו' אטרקטיביות מבחינת שימושיות אך מפחידות עם עניין הגיר. מאלימינציה הגענו להשוות בין קשקאי, ספורטאג' ונירו. האם ישנם דגמים נוספים ששווה לשקול? מבין השלושה, מה נחשב כיותר שימושי למשפחה?
-
אני שוקל לרכוש ליאון ידנית חדשה ולא מצליח להבין מתי תהיה זמינה בארץ
-
אחרי ששמתי לב שמאחד הגלגלים בורח האויר לאט לאט גילו היום סדק קטנטן בג'אנט. (טויוטה ורסו 2011) לדעתי אלו ג'אנטים מגנזיום ושמעתי שאי-אפשר לתקן דבר כזה. למישהו יש נסיון? איפה כדאי לחפש, אם בכלל, ג'אנט מפירוק?
-
היה לי מצב דומה בטויוטה ורסו לאחרונה. במוסך לא מצאו שום דבר ורצו לפרק חצי אוטו. לאחר בדיקה מקיפה באינטרנט הגעתי למסקנה שזו בעיה חשמלית בגלל מצבר חלש. החלפתי מצבר ובינתיים - טפו טפו שום בצל הקש בעץ - הכל תקין.
-
לאחרונה יש לי תופעה מוזרה ברכב - טויוטה ורסו 2011. בחלק מהבקרים כשאני מניע את הרכב בפעם הראשונה הרכב מניע ברגע, ואז מיד הסל"ד יורד עד שהוא כבה. אני ממתין כמה שניות, מנסה שוב ואז הרכב מניע ונשאר מונע. זה קרה כמה וכמה פעמים בשבועיים-שלושה האחרונים אבל לא כל יום. (אולי) חשוב לציין שזה קורה אך ורק בהתנעה הראשונה של היום. המצבר חדש, הוחלף לפני שבוע. הרכב גם עבר טיפול תקופתי לפני שבוע. מה זה יכול להיות?
-
קניתי מצלמת רכב באי-ביי ונראה לי הרבה יותר הגיוני לחבר אותה לחשמל של הרכב במקום להשתמש במצת. אפשרי? יש סיכונים? אם למישהו יש המלצה על מתקין באזור ת"א, רמת-גן, בני-ברק - אשמח תודה רבה
-
לא מרגיש בנח להכנס למוסך בלי מושג כללי. תודה
-
מה ההבדל בדוח תנועה בין ערעור לבין בקשה למשפט?
nangel פרסם הודעה בנושא של nangel בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
לעניין האזהרה - השוטר אמר שיבדוק במסוף ושמחמה בפארק בינתיים. עד שהגענו אליו (פחות מ 2 דקות) הדוח כבר היה רשום והוא לא הסכים לומר לנו איזה עבירות הוא מצא במסוף אלא רק אמר שהדוח כבר רשום ושאין לו מה לעשות בנדון. או שהוא לא בדק, או שהיתה בעיה במסוף או משהו אחר. ביקשנו שישלחו לנו את גליון ההרשעות הביתה כדי לראות אם יש שם דברים שאנחנו לא יודעים. אגב התנהגות והתנהלות השוטרים במקום, אדם אחר שהיה שם וגם קיבל דוח שאל את השוטר אם הוא לא היה צריך לחבוש כובע בזמן שסימן לו לעצור. התגובה המיידית של השוטר היתה להוציא אזיקים ולאיים על אותו אדם במעצר אם לא יפסיק לדבר אליו. סתם, ככה. זה לא ממש הוסיף לכבוד שמי שהיה שם רוחש למשטרה וחבל. -
מה ההבדל בדוח תנועה בין ערעור לבין בקשה למשפט?
nangel פרסם הודעה בנושא של nangel בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
תרגיעו. אני מעריך את כל הדעות כאן עד כדי כך שביקשתי אותן...כמישהו עם +20 שנה על הכביש ורקורד כמעט נקי (עבירה אחת, מהירות 120 בכביש ירושלים-ת"א במקום 90) אני מסתכל במראה ואומר לעצמי בכנות שאני לא פורע חוק ולא מזלזל בשאר שוכני הכביש. גם אם עשיתי עבירת תנועה, וגם אם טעיתי בשיקול הדעת והבנת החוק הספציפי זה לא עושה מסוכן כמו אותו "ישראלי מצוי" שעוקף בקו הפרדה. הבנתי את הדעות ותודה לכולכם. מישהו יודע האם/איפה יש רשימה של עבירות שניתן בגינן להמיר באזהרה? (כאמור, הרקורד נקי ב 5 שנים האחרונות). -
מה ההבדל בדוח תנועה בין ערעור לבין בקשה למשפט?
nangel פרסם הודעה בנושא של nangel בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
ישראל, לא יפה. ראינו את ההפסקה בקו, אין כניסה אחרת לפארק חשבנו לרגע מה עושים והגענו למסקנה שמותר. למרות אין-ספור עיני חתול בקילומטר שלפני, אין אף הפסקה בסימון (צילמנו) ככה שזה בהחלט משהו חריג ומטעה. "במקרה" דווקא שם מכל הקילומטרים אין סימון ו"במקרה" למרות שהמשטרה יודעת שהמקום מועד לעבירות בגלל שטות של סימון, השוטרים לא לוקחים ספריי צבע כדי לתקן אלא מחלקים דוחות. האם תפקיד משטרת התנועה למנוע תאונות או לחלק דוחות? אם כ"כ חשוב הקו הרציף שם ואם הפער בקו הוא באמת כ"כ שולי - פשוט תתקנו את זה !!! הרי החוקים נועדו להגן עלינו, לא לשם אכיפה. גם אם טעינו בשיקול הדעת, וגם אם החוק היבש אומר ככה או אחרת, ההנחה שלך שאנחנו סתם מתבכיינים מאפיינת חלק משוטרי התנועה בישראל. לצערי אין לשוטר תנועה יותר אינטיליגנציה מהנהג הישראלי והוא לא תמיד צודק. סימוני התמרורים לא תמיד ברורים ומצריכים שיקול דעת לא פעם. כדאי ששוטרי התנועה יפעלו למניעת תאונות ולא לאכיפה בררנית איפה שקל לתת דוחות. כן, הגישה שלך כלפי "הנהג הישראלי" מאוד מכעיסה כי היא מערפלת את האוביקטיביות שלך. צילמתי כ 20 נהגים חוצים בדיוק באותו המקום תוך 10 דקות שהם וכולם התלוננו על אותו הדבר. -
מה ההבדל בדוח תנועה בין ערעור לבין בקשה למשפט?
nangel פרסם הודעה בנושא של nangel בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
עדיין הפסקה ברורה של הקו הרציף (שהופכת אותו ללא רציף...) בדיוק מול כניסה לפארק. למה שנהג סביר ושומר חוק לא יבין שמותר לחצות? -
מה ההבדל בדוח תנועה בין ערעור לבין בקשה למשפט?
nangel פרסם הודעה בנושא של nangel בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
יש במקום קו רצוף ארוך, הפסקה (לא קווקוו) ואח"כ קו רצוף ארוך. הקו בבירור מופסק והוא לא נמחק בגלל כלי הרכב. במבט שוב על התמונות הרווח לא ממש מטר אבל מאוד מאוד ברור וממש מול הכניסה לפארק. מתבקש והגיוני שתהיה שם הפוגה של הקו הרצוף. צירפתי שתי תמונות ויש לנו גם סרטון שמראה שכמעט כל מי שנכנס לפארק נכנס באותה נקודה. -
קיבלנו דוח בצפון על חציית קו הפרדה רצוף. לדעתנו יש שם הטעיה או טעות כי מדובר בפניה לתוך פארק שלאורך הכביש יש קו רצוף וממש מול הפניה יש הפסקה ברורה של הקו הרצוף באורך של כמטר ואח"כ הקו הרצוף ממשיך. המון רכבים פונים שם, אני מניח שכמונו הם ראו את הקו, ראו את ההפסקה וחשבו שזה מותר. רכב של מתנדבים יושב בתוך הפארק וכל מי שפונה מיד מקבל דוח על 500 ש"ח. אז צילמנו את קו ההפרדה, וצילמנו בוידאו את כמות כלי הרכב שפונים שמאלה בדיוק באותו המקום והתלוננו בזמן אמת והמתנדב רשם את ההשגות שלנו בדוח. אנחנו רוצים להילחם על זה - מה ההבדל בין ערעור לבין בקשה להישפט? האם המשפט צפוי להיות בצפון?
-
נראה לי מאוד מגניב, וגם בטיחותי שיהיה HUD (תצוגה עילית). איפה מתחילים? ספציפית יש לי טויוטה וורסו.
-
תודה. פתרון יקר - אנסה לאלתר משהו
-
אוניברסלית, כדי שתתאים גם לטלפון שלי וגם לזה של אשתי
-
במחיר הגיוני? יש לי את הפלח ומחפש רק את התושבת.
-
הבעיה עם הלוגאן אינה רק בקרת היציבות. תראו ב EuroNCAP תחת דצ'יה לוגאן את הציונים הנמוכים בהתנגשויות. מנסיון של שני אחים שלי שלקחו את הלוגאן (ומצטערים על זה), היא נמעכת ללא פרופורציה. מכה קלה הכניסה את הדלת האחורית כ 30 ס"מ פנימה עד אמצע הכסא של הילד. מזל שהוא לא היה בכסא... והיו עוד מקרים. ממליץ בחום לדלג מעל הלוגאן
-
אנחנו מחפשים לרכוש רכב מרווח ל 5 נוסעים, אם אפשר אז ישיבה קצת גבוהה (דרישה מהמנהלת) ותא-מטען בגודל הגיוני. בגלל שזו רכישה פרטית, אנחנו מאוד מפחדים מהצרפתיות ולכן חשבנו על הטויוטה ורסו. למרות שאנחנו לא ממש צריכים את 2 המושבים הנוספים. בביקורות בחו"ל ראיתי שהרכב "בסדר" בהכל, אבל לא "מצוין" בשום דבר. מה דעתכם? יש אלטרנטיבות טובות? תקציב עד 120 אלף (ורסו 2010-2011)
