אני עובר לראשונה לקטנוע. אני גבוה למדי, מטר תעשים וחמש. בדקתי לעומק לפני שקניתי
כל שמי שנסע בג.ד. אמר שהקטע עם המראות מבאס הרבה יותר ממה שאפשר לשער.
כמה וכמה רוכבים אמרו לי שרק בגלל המראות הם לא ממליצים על ג.ד.
דבר נוסף, בסביבות שלושים אלף קלומטר נולדות לג.ד. בעיות באחד הגלים של המנוע- הקמשפט או הקרנק או משהו שמקביל לזה באופנוע.
הקיצור, אחרי הרבה בדיקות מצאתי שרוכבי גוימקס הרבה יותר מכורים אליו מאשר רוכבי ג.ד.
שווה לך לבדוק גם את הקימקו אסיטינג = שהוא כנראה מצוין, אך משום מה אין לו שוק וקשה למכור אותו.
מה שאומר שאפשר למצוא מציאות
אני כמובן, קניתי גוימקס אתמול.
בהצלחה.