Jump to content

yarivy

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yarivy

  1. שלום לכולם לאחרונה התחדשתי בקורולה 2003 (דיזל). הרכב מגיע עם רדיו מובנה (ביחד עם מחשב דרך) והדיסק שלו לא קורא MP3. הבנתי שלהחליף זה יקר מאוד לכן חשבתי על זה: http://cgi.ebay.com/Toyota-Corolla-2003-2006-Car-DVD-Radio-GPS-Video-player_W0QQitemZ260395566451QQcmdZViewItemQQptZCar_Video_Navigation?hash=item3ca0c90573&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A12%7C66%3A2%7C39%3A1%7C72%3A1171%7C240%3A1318%7C301%3A0%7C293%3A3% למישהו יש נסיון עם מערכת כזאת או דומה לה? תודה
×
×
  • תוכן חדש...