שלום לכולם
לאחרונה התחדשתי בקורולה 2003 (דיזל).
הרכב מגיע עם רדיו מובנה (ביחד עם מחשב דרך) והדיסק שלו לא קורא MP3.
הבנתי שלהחליף זה יקר מאוד לכן חשבתי על זה:
http://cgi.ebay.com/Toyota-Corolla-2003-2006-Car-DVD-Radio-GPS-Video-player_W0QQitemZ260395566451QQcmdZViewItemQQptZCar_Video_Navigation?hash=item3ca0c90573&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A12%7C66%3A2%7C39%3A1%7C72%3A1171%7C240%3A1318%7C301%3A0%7C293%3A3%
למישהו יש נסיון עם מערכת כזאת או דומה לה?
תודה