היי מנסיון תיקון מיכל עיבוי זה ממש זמני, אם המיכל נסדק במקום אחד אז בטוח שיסדק במקום אחר , אז אם חשוב לך מה אוטו עדיף או להחליף מיכל או את כל הרדיאטור, עכשיו בקשר לרדיאטור הפנימי יש אפשרות לתת לחץ מים אל תוך הרדיאטור כאשר הצינורות שלופים מהכניסות למערכת המנוע . אבל יש לקחת בחשבון שיש אפשרות שהרדיאטור יתפוצץ אם יש סתימה ממש חזקה.