Jump to content

Net Wolf

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Net Wolf

  1. רוב הסיכויים שהנזילה במצב שאתה מדבר עליה תעבור ישר בעזרת הנוזל. מנסיון לפעמים זה יכול לפתור את הבעיה אפילו ליותר מחצי שנה. כל נוזל שכזה יפתור את הבעיה והוא עולה בסביבות עשרים שקלים. מצד שני עדיף לא לשחק עם רדיאטור ולהחליף אותו אם הרכב חשוב לך.
  2. היי מנסיון תיקון מיכל עיבוי זה ממש זמני, אם המיכל נסדק במקום אחד אז בטוח שיסדק במקום אחר , אז אם חשוב לך מה אוטו עדיף או להחליף מיכל או את כל הרדיאטור, עכשיו בקשר לרדיאטור הפנימי יש אפשרות לתת לחץ מים אל תוך הרדיאטור כאשר הצינורות שלופים מהכניסות למערכת המנוע . אבל יש לקחת בחשבון שיש אפשרות שהרדיאטור יתפוצץ אם יש סתימה ממש חזקה.
×
×
  • תוכן חדש...