Jump to content

zuzu-o-tamutu

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי zuzu-o-tamutu

  1. מישהו יודע להמליץ על: פרוטר אוטו אלקטרו בע"מ \ ש.נ. חיפה רדיו 2007? (כבר הבנתי שלא מומלץ אצל שלמה בן חמו..) אשמח לעזרה
  2. אני נוהג באיביזה טורבו 2002 יד ראשונה. למרות הזריזות בכביש וצריכת הדרק המוגברת, היא אינה מכונית ספורטיבית אלא מספקת חוויה אחת: "תת היגוי". -אגב, עזרה בדחוף: בערב החג הלך לי הצמיג והג'אנט עקב חוסר פספוס של מוט פרופיל "ח" על הכביש המוביל מצומת שוקת לבאר-שבע. האם יש לחברי הפורום הלתצות לצמיגאי טוב בבאר-שבע שאני יכול לפנות אליו לתיקון\החלפת הג'אנט וכן זוג הצמיגים שאחד מהם הוא זה שנקרע? אודה על הפניות והמלצות יישומיות בדיחות אולי אח"כ נועם
×
×
  • תוכן חדש...