אני נוהג באיביזה טורבו 2002 יד ראשונה.
למרות הזריזות בכביש וצריכת הדרק המוגברת, היא אינה מכונית ספורטיבית אלא מספקת חוויה אחת: "תת היגוי".
-אגב, עזרה בדחוף:
בערב החג הלך לי הצמיג והג'אנט עקב חוסר פספוס של מוט פרופיל "ח" על הכביש המוביל מצומת שוקת לבאר-שבע.
האם יש לחברי הפורום הלתצות לצמיגאי טוב בבאר-שבע שאני יכול לפנות אליו לתיקון\החלפת הג'אנט וכן זוג הצמיגים שאחד מהם הוא זה שנקרע?
אודה על הפניות והמלצות יישומיות
בדיחות אולי אח"כ
נועם