טוב ... הנושא הזה לא מיצא את עצמו כי מהענין הזה אנחנו גולשים בכלל לדבר על השירותים המדינה שלנו.
בכל מקרה כדי לסגור פה ענין,,, דניבאותו יום כשדוד אמר לך שאתה מורחק או מה שהוא אמר,
לא חשבת לצאת גדול בענין ושבועים לפני תחרות הפורמים לתת לו צלצול ולהסדיר תענין?..
טוב...עכשיו זה לא המומנט הנכון,
ופתרון אין לי, כי מדובר פה בענין פשוט אבל מורכב.
בכל מקרה תעשה מה שאתה חושב שטוב לך, ותן טיפה התחשבות באחרים עקב המצב!